1

Onderwerp: 80 koekjes verpakken?

Ik heb een bestelling van 80 geboortevoetjekoekjes blauw. 'k wil ze maar gewoon in een doos doen als ze opgehaald worden maar dat wordt stapelen denk ik.
Kan ik er stukjes keukenrol tussen doen om beschadiging tegen te gaan of heeft iemand een ander idee?
Ik vind keukenrol ook zo......tjah.............. :S

2

Re: 80 koekjes verpakken?

Bakpapier misschien? Evt. de witte (verkopen ze bij C1000) als je dat mooier vindt?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

kan je dan niet ergens die doorzichtige zakjes kopen zoals de bakkers gebruiken?

4

is dit niks:
http://www.paardekooper.nl/e-shop/defau … &g2=57
en dan zo'n rol van 100 meter x 15 cm voor maar 5,07 er rol!
geen geld lijkt me, en een mooie veilige oplossing toch?

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Ja joh? Zou dat ideaal voor koekjes zijn?  :think:

6

Ik zou er ook van dat luchtkussentjesspul tussen doen :Y !
Ik weet dat Karentje zelfs koekjes verstuurd, misschien heeft zij nog goede tips?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

'k heb een account aangemaakt en even gekeken bij de paardekooper..........maar de verzendkosten zijn 25 eurietjes!!! Dat vind ik teveel hoor voor alleen maar 80 koekjes te verpakken.

8

als je koekjes in een doos koopt (doe ik nooit maar ik krijg weleens een kerstpakket :D :D) zijn ze toch ook gestapelt. Als het voetje in een caisse van een cupcake past kun je daarin stapelen. ik bedenk ook maar wat.

lekker duurt het langst!

9

caisses vind ik geloof ik een beetje rommelig en ik neem aan dat ze ze zelf wel op een grote schaal legt...............
'k weet niet....daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd....... :S

10

zit er geen paardenkooper bij je in de buurt?? scheelt weer verzendkosten

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Ik leg er bubbeltjesplastic tussen, als het enkel voor het vervoer dient in de auto ?

12

Ik bewaar tegenwoordig al het bubbeltjesplastic uit de webshopdozen!
Je kunt er eventueel ook een theedoek of een linnen servet tussen leggen denk ik!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

De paardenkooper zit niet in mijn buurt. Dus nou is de vraag............waar kan ik elders dat bubbeltjesplastic krijgen.......
Ben niet zo slim als jou geweest Tom Poes, om het te bewaren....dom dom dom

14

Of van dat papier wat ook tussen de lagen bonbons zit. Misschien kun je dat wel bij de V&D op de "Lekkere trek afdeling" kopen voor een kleine vergoeding.

15

Ken je die folie-zakjes waar kaartenmaaksters (met een K dus ;)) zelfgemaakte kaarten in doen? Als je je koekjes per stuk in zulke zakjes zou willen verpakken, kun je me even mailen :) Daar heb ik er nog wel "een paar" van, evt. wil ik je er eerst wel eentje opsturen zodat je kunt beoordelen of het wat is?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Bubbeltjes plastic kan je meestal ook wel bij een tuincentrum krijgen (pak je je planten mee in tegen het vriezen).

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

17

Je kunt ook gewoon bij Xenos doorzichtig folie kopen en daar zelf zakjes van vouwen,dichtmaken met een nietje of lichtblauw kadolint. Bubbeltjes plastic verkoopt de bouwmarkt. (bij de verhuisdozen e.d.)

Succes,Monique63

Carpe Diem !

18

nee nee, wel leuk trouwens allemaal die tips maar ze heeft gewoon 80 koekjes gekocht om op te trakteren en we hebben het niet gehad over per stuk verpakken. Dus ik bak gewoon de 80 koekjes en doe ze in een doos voor haar om mee te nemen en hoe zij ze gaat uitdelen dat lijkt mij haar taak. Dat heb ik ook niet in de prijs mee berekend.

Bouwmarkt.........daar moet ik zijn dus.
Bedankt :)

19

Oooowww,op die manier.Ja,dan zou ik ze ook gewoon een beetje netjes tussen het bubbeltjesfolie in een doos leggen.De rest is idd aan haar.

Monique63

Carpe Diem !

20 Laatst bewerkt door Tasch (10-09-2008 07:16)

Dat bubbeltjesplastic (noppenfolie geloof ik) is ook bij de Gamma verkrijgbaar, daar heb ik het gekocht een paar weken geleden.
Groetjes Natascha

21

ja bubbeltjes plastick hebben ze bij de gamma bij de verhuisdozen staan

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

22

Ik zou denk ik een leuk pakje servetten halen en die ertussen leggen. Net even iets gezelliger dan keueknpapier. Met keukenpapier heb ik het ook wel eens vervoerd naar school om uit te delen, in de fietskar... is goed gegaan, dus...

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !