1

Onderwerp: Pink Ribbon Cupcakes

Eindelijk tijd om eens te laten zien waarmee ik bezig ben geweest sinds mijn errug leuke "cupcakes versieren voor beginners"  workshop bij Kikiboe 2 weken geleden.

Nou onder andere 90 van deze pink ribbon cupcakes :

http://4.bp.blogspot.com/_uS1-zwoeghk/SML4tw0EByI/AAAAAAAABto/7OpDwwXV6V4/s320/P9050046.JPG

Ik ben hier best wel trots op :D

grts, D@nielle

2

Re: Pink Ribbon Cupcakes

Echt wel iets om trots op te zijn :Y

3

zien er luxe uit

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

Mooi hoor en wat een groot aantal!!

Groetjes Janny

5

mooi

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

Ik was heeel benieuwd of je er nog aan toe was gekomen om pink ribbon cupcakes te maken. Je had de smaak goed te pakken zie ik, dit zijn er heel wat meer dan je volgens mij van plan was.
Ik denk dat je vriendin erg blij was dat je zoveel energie en tijd in "haar" goede doel hebt gestopt. Hopelijk heeft het heel veel geld opgebracht.

groetjes

7

Ziet er mooi uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

En trots mag je zeker zijn...ze zijn mooi hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Mooi zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

wat veel zeg...hihi, nou ik nog...
ben bezig met een mal en cookie cutter te regelen (uit usa dan maar, want nl kent ze niet) voor awareness...

Getting married march 17th 2009...

11

Helemaal mooi! Ga je ook bakken voor de lopers als ze binnen komen zondag de 12e? Dan loop ik de laatse kilometers mijn neus achterna!!! hahaha! Echt super dat je zoveel gemaakt hebt, hoop dat het weer veel goeds oplevert!!!

Groetjes Ellen

groetjes Ellen

12

heel leuk.. mooie kleuren:)

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

Ehm Ellen, dat zou een beetje veel zijn ;). Maar als ik tijd en geld overhad zou ik het zo doen !! Wens jullie veel suc6 !