1

Onderwerp: Meidentaarten door het hele land

Altijd leuk om aan te werken (als moeder van 3 knullen)!
Was wel weer een beetje veel na de bruidstaart van vrijdag. Ik had er tot dinsdag alleen 1 voor zondag staan.
Dit moest een taart met paard worden. Samen met de 9-jarige achter de computer gegaan en gezocht op "paard" op het forum: de 1e taart die verscheen was de taart van Mandaantje en daar was de jarige Merel helemaal weg van: "stop maar, die moet het worden".
Dus nagemaakt met een paar aanpassingen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJT6FDTE.jpg

Deze taart mocht helemaal naar Emmen. En ze was er zooooo blij mee.
Gevuld met aardbeienbavarois, aardbeienjam met verse aardbeien

Op dinsdag belde een vriendinnetje uit Harderwijk: of ik voor haar 6-jarige dochter toch ook een taart kon maken. Twijfel twijfel, ok, als het niet te ingewikkeld is. "Nee hoor, ik wil alleen een barbietaart en een groot hart met foto". Het was even stil van mijn kant, maar nee het lukte me niet om NEE te zeggen.....

Dus na de bruidstaart van vrijdag, kon ik elk uurtje weer benutten met taart....en vervolgens de verjaardagen af via Harderwijk naar Emmen en weer terug

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJSL8AJN.jpg
gevuld met lemoncurd/bc en citroenkwark

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMHQSHBX.jpg

Groet, Jolanda

2

Re: Meidentaarten door het hele land

Wat een leuke, mooie taarten zeg, Dat paardje zo leuk geboetseerd en die barbietaart gewoonweg prachtig.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

het zijn prachtige taarten

Groetjes Miranda

4

Heerlijk om taarten te zien waarvan ik het hele verhaal al ken!

Vind je paardje een schatje, die sillouetten aan de zijkant, prachtig

Je fototaart is ook heel mooi, heb je stiekem vrijdag bij het opbouwen van het kasteel rolroosjes meegenomen?

En je prinses is natuurlijk ook heel erg mooi, enne de kleur.....niets mis mee!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Prachtig gemaakt zeg!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Prachtig zeg. Mag ik vragen waar je die mooie letters van de barbietaart vandaan hebt?

7

Prachtige taarten, enne...dat geen nee kunnen zeggen...heel bekend! En ik heb me voorgenomen dit niet meer te laten gebeuren...weer.
Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

8

mooi zeg!

groetjes José

9

hele mooie taarten :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

Wat leuk!

11

Alledrie hele leuke taarten,die met het paard is echt heel leuk.

Je prinses is ook prachtig en je hart is ook leuk,wat een gezellige meid erop.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Hele mooie, leuke taarten!

13

Heeeeerlijk die meidentaarten,,,,,aangezien ik ook twee boys heb haal ik mijn hart altijd op bij dit soort taarten....!!  Hartstikke mooi!!

En die kleur roze van de prinses is súper!!!! Welke is dat??

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

14

Goh Jolanda, dan lig jij nu ook afgepeigerd op de bank of je ligt allang lang uit in je nest te snurken. Dat moet wel bijna, want ook nog die verjaardagen afreizen.........pfoei.....
Pr8ig taarten weer! Je paardetaartje is schitterend, past perfect ook bij het inpakpapier. Waar heb je zo snel de eetbare foto weggetoverd? Bij Bien?
Prinses Zaara.....das weer zo'n mooi detail waar je een klein meisje heel blij mee maakt. Geweldig hoor!

15

heel vermoeiend maar prachtig resultaat!

lekker duurt het langst!

16

@ Smarianne: nee hoor! Ben gewoon nog wakker hoor!
Met Bien regel ik veel, maar geen eetbare foto's! Ik heb 'm bij een bakker uit de buurt geregeld, omdat ik verzending niet meer aandurfde.

@ Witje 75: de letters zijn van de tappits: http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … Path=35_36
zowel de hoofdletters als de kleine letters

@ Miekje: moet wel lachen om jouw kleurvraag. Ik had net aan Bien verteld, dat de kleur Mauve van Amicolor zo'n afschuwelijke oudroze kleur geeft, terwijl het rondje op het flesje een lieve zachtroze kleur laat zien. Ik had zo'n 1800 gram in deze kleur gemengd en vond het niets, ik heb er een paar druppels van een andere kleur roze aan toegevoegd en het daarbij gelaten. Ik zei tegen Bien: ach door de magic sparkles wordt het mooi genoeg..........het meisje in kwestie weet toch niet, dat ik een andere kleur wilde.

Groet, Jolanda

17

Prachtige taarten. Ben weg van de bovenste

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

O alleen maar een barbie en een foto taart dat valt best mee NOT!!!!
Maar je hebt het toch maar even gedaan meid!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

19

Meidentaarten zijn zooo leuk!! Ik heb ook pech wat dat betreft met 2 jongens, maar ook ik mag weer aan de meidentaarten deze week en volgende week.

Deze zijn weer super mooi geworden Jolanda!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Oke, hier zijn ze dan, het zijn weer pracht exemplaren, die met dat paardje vind ik de leukste. Ook dat is een mooi effect zo'n zwart wit foto op dat rode hart.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

21

Je hebt het er maar druk mee met al die verjaardagen! ;)

Mooie taarten hoor!!! De eerste vind ik het leukst!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

22

Wat een mooie taarten! Vind het paardje erg schattig zo op het kleedje met een stuk taart!

23

oo ik vind die met de foto ook erg gaaf hoor met al die kleine roosjes erom heen heel gaaf

24

Je hebt helemaal gelijk hoor. Meidentaarten daar kun je echt veel mer frustsels en griemels op kwijt. Vidn je paardjes erg leuk geworden. En ook echt meisjesachtig.
Je hart is ook leuk, lekker strak en die roosjes zijn altijd zo leuk.
Je barbie vind ik een moppie, en die kleur is gewoon prachtig. Alleen jij weet dat je het anders wilde ;)
Meid wat rijd jij een end het land in om je taarten te slijten zeg ;) :lol:

25

Wat een prachtige taarten. Dat paard is erg mooi geworden!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."