1

Onderwerp: Inspiratieloze zondag....

Gisteravond het logo gemaakt van mijn man zijn werk en vandaag zou ik die op een taart gaan leggen!
Nou het bekleden van de taart ging niet zoals ik wou, de poedersuiker spikkels zaten in het marsepein van het uitrollen.....had geen stuk zeil of iets anders wat groot genoeg was en niet plakte! Was de eerste keer dat ik dit formaat taart maakte! (25 cm, valt best mee eigenlijk maar voor alles is een eerste keer ;))

Maar goed, dan morgen maar die andere taart maken want het moet natuurlijk wel een 'visite kaartje' worden en met die spikkels vond ik het maar niks! Verder was hij gelukkig wel strak!

Tja...en toen besloot ik mijn princess ouwel  te gaan gebruiken maar ik was nogal inspiratieloos geworden van het poedersuiker drama!

Ach, hij is voor eigen gebruik....hij zal vast wel lekker smaken!

Gevuld met bbr en aarbeienjam!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YMBEIVW7.jpg

Bedankt voor het kijken en tips zijn natuurlijk welkom!!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

2

Re: Inspiratieloze zondag....

Wat je trouwens niet zo goed ziet op de foto is dat de voorkant is bekleed met blaadjes en een grote paarse bloem!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

3

inspiratieloos? Hij ziet er superleuk uit hoor! Heel leuk met die bloemetjes rand.

4

witje75 schreef:

inspiratieloos? Hij ziet er superleuk uit hoor! Heel leuk met die bloemetjes rand.

Hihihi...ben blij dat je hem leuk vind!!

5

hij is ook hartstikke leuk :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

heel mooi gedaan ...je bloempjes zien er leuk uit

7

Ik vind hem leuk! En absoluut niet inspiratieloos eruit zien hoor :)

8

Plààtje is het! :Y

9

Pepper schreef:

Plààtje is het! :Y

Letterlijk een plaatje! :lol:

10

Nouuuu als dat inspiratieloos is.. geef mij dan ook een paar van die inspiratieloze zondagen :lol:

Is heel leuk geworden!

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

11

en toch vind ik dit ook erg leuk!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Kallista schreef:

Nouuuu als dat inspiratieloos is.. geef mij dan ook een paar van die inspiratieloze zondagen :lol:

Is heel leuk geworden!

Nou Kallista....mocht ik nog eens zo'n zondag hebben dan stuur ik hem jouw kant op! ;)

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!! Ben blij om te horen dat jullie hem toch leuk vinden!!

13

Vind het een hele leuke taart geworden ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

hardstikke leuke taart!

15

Onwijs lief zo met die ouwel!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

16

ziet er leuk uit hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

17

:Y Tuurlijk vinden we deze taart leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl