1

Onderwerp: Hallo allemaal

Ik ben Cindy en heb nog nooit zo'n mooie taart gebakken/versierd, ik hoop het hier te kunnen leren :)
Er staan genoeg voorbeelden en recepten dus qua inspiratie ben ik hier aan het juiste adres!
Ook vind ik de versierde cupcakes t

2

Re: Hallo allemaal

hallo Cindy,

Van harte welkom!!! Ik ben hier ook nog niet zo lang, en je ziet zoveel moois langskomen, dat de moed me wel eens in de schoenen zakt, maar ik weet zeker dat dat gaat lukken, en jou ook. Het is erg gezellig om te doen, ook samen met je kinderen, en handig, want zij eten altijd de restjes op, haha dus afval kennen we hier niet.

Heel veel plezier met het maken van je taarten. Enne als je vragen hebt, stort ze op het forum en je krijgt altijd antwoord!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

welkom op dit zeer verslavende forum en ben benieuwd naar je eerste creatie :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4

Welkom op dit gezellige forum...gezellig weer iemand uit Limburg erbij...ik woon in Maastricht...dus wie weet zien we elkaar een keertje ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

Bedankt voor het welkom :)

@Dolores: Heb net op je site gekeken, wat mooi gemaakt allemaal!!
Ik moet nog aan mijn eerste taart beginnen dus wie weet kom ik wel eens een workshop bij je doen, het is in ieder geval niet ver! (woon zelf in Schinnen)

6

Hoi Cindy...lijkt me erg leuk als je bij me komt workshoppen...en inderdaad Schinnen is niet ver...dus laat me maar weten wanneer je wat wilt doen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

Ohh ik woon in Elsloo....
Dus ook niet zo ver uit de buurt.....

Ik wil je ook van deze kant Welkom heten en heel veel bakplezier toewensen.

Groetjes Marlies.

8

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.