1

Onderwerp: vettige cc papiertjes

Daar ben ik weer..!...haha
Maar het topic zegt het al...gister had ik last van vettige cc papiertjes..snap het niet..de papiertjes komen van de hema..en toen ik ze uit de bak haalde zag ik dat de kleur ook in de bakplaat zat..Heb trouwens het recept van nigella gebruikt..verder waren ze prima..
Heeft r iemand mss tips?

Re: vettige cc papiertjes

Ik gebruik zelf altijd de papiertjes van dr. Oetker.. Die zijn stevig en worden ook niet vettig..

3

ik lees mee .Want welk recept ik ook gebruik ,alle cupjes met een print worden lelijk.

4

Die van dr.oetker..had ik ook gebruikt..niks aan de hand met het papiertje..maar met die andere wel..jammer..heeft dr.oetker ook gekleurde papiertjes?...of alleen degene die in het pak zitten..

Nou wie weet komt iemand met de gouden tip..hihii

Ze verkopen ook kleurtjes.. Er is niet heel veel keuze maar ze zijn wel leuk..
Ze zitten in een plastic bakje.. Staat bij de andere bakspullen in de supermarkt..

6

Dat probleem heb ik ook altijd, erg jammer vind ik

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik het recept van Nigella met de handmixer maakte en toen waren ze perfect,en een keer met de Kenwood,en toen waren mijn cakjes ook heel erg vettig!!Dus gek genoeg gebruik ik nu alleen mijn handmixer als ik cupcakjes maak!!!Maar voor biscuits alleen maar mijn Kennie!!!Waar het aan ligt weet ik dus verder ook niet!!

8

Ik heb ook last van die vette papiertjes en toch gebruik ik de webshop mix en ook de webshop papiertjes. Zonde van het resultaat, maar ze blijven lekker smaken.:P

Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!