Re: Bruidstaart voor 120 personen
geweldig wat een beauty!
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor 120 personen
geweldig wat een beauty!
Wauw, wat een prachtige taart!
Het bruidspaartje is ook fantastisch!
wat een kunstwerk en wat is dat bruidspaartje gaaf.
petje af
Wat een TOP taart zeg!!
Ongelofelijk...prachtig schitterend en geweldig gaaf..petje af!
En dat bruidspaar bovenop...WAUW wat goed.
Wat een heerlijke opluchting dat 'ie af is.
Ga maar lekker genieten van alle complimenten die je krijgt! Dik verdiend.
Groetjes,Esther
Echt ONGELOFELIJK MOOI!!!!!!!!!!!!
Wauw.....ook ik ben onder de indruk en heb met open mond naar je topper zitten kijken. Meid wat heb je die prachtig gemaakt, mooie klassieke gezichtjes, lijkt wel porselein. Moet echt met eerlijkheid zeggen dat het de mooiste geboetseerde topper is die ik tot nu toe heb gezien!!!
Wat een verhaal, maar het eind resultaat mag er zijn, PRACHTIG gemaakt
En je topper is helemaal topie!!!
Wat een absoluut prachtige topper ! Heel mooi gedaan , echt niet gemakkelijk.
Bruidstaarten stress, het is me wat en dat met die bestellingen en zo een wijfelend koppel. Als ik het lees voel ik mijn hart al sneller slaan van de spanning.
Super gedaan Miekje !
Ik wil bij jou in topper-les. Zeg nou zelf, niet van echt te onderscheiden. Nee, mooier als die slechtgeverfde porseleinendingen!
Je taart is adembenemend, ik snap waarom je zo'n last had met die bloemen, maar het is je gelukt hoor. Het knapste is eigenlijk nog om je geduld te bewaren bij zulke bridezilla's/groomzilla's, petje af!
Schitterend!!!!!!!!!!!!!! Prachtige bloemen en een geweldig echtpaar, wat heb je dat geweldig gedaan!
Wat ontzettend mooi paartje heb je gemaakt zeg. De rest van de taart is *zucht* prachtig.
WAUW!! Super Super mooi! De bruidstopper vind ik echt ongeloofelijk dat je die zelf gemaakt hebt, echt super knap!! Wat ik me nu alleen afvraag (omdat ze vooraf nogal veel eisen hadden)Hoe vond het bruidspaar het?? (Ze waren er natuurlijk super blij mee, dat moet gewoon!)
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben ben helemaal met Bien eens, dit is de mooiste geboetseerde topper die ik heb gezien!!
Wat een werk. Prachtige taarten en die topper is heel mooi!
WAUW wat een prachtige taart!!!!!
Wauw...WAUW....WAUWIE....wat een mooie taart en wat moet dat veel werk zijn geweest zeg. Echt helemaal super!!!
Wat een zenuwenklus is dit voor je geweest, maar wat een prachtig eindresultaat heb je neergezet!! De topper is formidabel!!
Moet echt met eerlijkheid zeggen dat het de mooiste geboetseerde topper is die ik tot nu toe heb gezien!!!
Daar ben ik het helemaal mee eens!
Die topper is een toppertje!! De taart zekf is gewoonweg indrukwekkend...zoveel en zo netjes! Erg gaaf, Miekje!
Wauw, wat prachtig!
Wat een schitterend geheel!!!!
Mooi die bloemen en dat bruidspaar! Geweldig.
Waren ze er blij mee???
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE! Miekje wat een taart zeg! Dit is een prachtstuk.
Ik dacht al waar hangt ze nou uit???
Maar je was gewoon druk.
Ik vind je topper helemaal te gek.
Jeetje, wat knap, wat profi, wat oooo, die topper... Ik ga ervan bazelen.
Even een vraagje, over dat soort megaprojecten. Waar laat je het allemaal? Ik mag voor vrijdag taart maken voor 90 personen, en vraag me nu al af waar ik het allemaal laten moet!
Wow wat een taart!! Echt prachtig en de topper is geweldig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor 120 personen