Onderwerp: Bruidstaart voor 120 personen
Hij is af...........HIJ IS AF..........HIJ.....IS........AAAAAAAAAFFFFFF!!!!!!
En ik ben sooooo gelukkig,
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor 120 personen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is af...........HIJ IS AF..........HIJ.....IS........AAAAAAAAAFFFFFF!!!!!!
En ik ben sooooo gelukkig,
Hij is werkelijk super mooi 
wauw heel erg mooi 
FANTASTISCHE TAARTEN. Wat een werk.
Allemachtig, wat is ie prachtig!!!!
En wat ben je klantvriendelijk!!!
Wat een waanzinnig mooi geboetseerd paartje!!!!!!
En wat een mega taart... Mooie bloemen ook! Wat zijn de maten? Ik heb er net zelf
Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Wat een prachtig mooie taart! En wat kunnen mensen toch brutaal zijn he. Hoe moeizaam de weg ook was, je heb t het tot een fantastisch eind gebracht!
Groetje Nathasja.
Prachtig inderdaad! En de gezichtjes van het paar heel erg mooi! Met welke fondant heb je het paar gemaakt? Ze staan zo stevig.
schitterend
A-DEM-BE-NE-MEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meer kan ik er niet van maken....ga gewoon ff 10 minuten zitten staren denk ik. Respect!
Super Super Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hoelang ben je van tevoren met alles begonnen???
Halloooooooo zeg, wat een geweldig project, en wat een ontzettend mooi, knap, strak, geweldig geboetseerd bruidspaar, dit vind ik heeeeeel erg knap gedaan! 't Ziet er allemaal geweldig mooi en strak uit, toppie!!!!
Dit is voor het leuk wel een beetje t
wauw, echt super mooi! prachtige bloemen en een heel mooi toppertje!
Wat een werk... poeh...
amaai jij hebt je werk wel gehad ...maar het resultaat ziet er werkelijk fantastisch uit
Je topper is gewoon ..............mega knap gedaan ...zo levensechte figuurtjes en die scooter ...toppie!!!!
Wauw wat is ie mooi geworden, het heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost volgens mij, maar het was zeker de moeite waard. echt heel mooi. Prachtige bloemen, eigenlijk weet ik verder even niet wat ik moet zeggen, zeg maar gerust sprakeloos.
lieve groetjes Cindy
wat een prachtige taart is dit geworden zeg......echt heeeeeeeel mooi..en je topper is echt een topper...wat waanzinnig mooi geboetseerd ....en ik kan me ook helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent na al die wensen............
maar hier kan je zooooooo trots op zijn........
Wat een klus, maar wat heb je er een prachttaart van gemaakt 
WAUW Wat een werk meid. Maar je hebt er vreselijk veel eer van. Gewoon weg schitterend!! Je vertelde al aan de foon dat de gom zo vaak van gedachten veranderde... Vreselijk, zo vaak, en dan nog zo vlak van te voren!
Maar echt schitterend geworden!:thumb: 
ik heb maar 1 woord voor je: WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dan wel in hoofdletters 
Wat een trubbels... Maar ook: WAT EEN TAART!!!!! Echt prachtig gemaakt!!
Het ziet er allemaal fantastisch uit!! Niet mijn stijl, maar wel erg mooi gemaakt allemaal. Dat bruidspaar (met scooter !!) vind ik zooooooooo knap !
Wat geweldig zeg, ben vooral diep onder de indruk van je topper zeg. Ik buig diep. 
En hij is helemaal geweldig!! Echt prachtig, elke taart is zo mooi, en je topper is ook al zo leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart voor 120 personen