1 Laatst bewerkt door Teiget (07-09-2008 20:13)

Onderwerp: Hoe krijg ik de aandacht?

Ja, tussen zoveel taarten, wil je natuurlijk zoveel mogelijk reacties en tips krijgen. Dat is leuk en daarmee krijg je eer van je werk. Omdat er zoveel taarten langskomen is het ook niet meer mogelijk (voor mij in ieder geval) om op alle taarten te reageren. Maar wat komt er veel moois langs!
Ik zal hier mijn mooiste taarten van augustus laten zien.
Komen ze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTHYA4TD.jpg
Zoals je kunt zien, waren de torens nogal instabiel. Ik had aardbeienrollen gekocht in de supermarkt, maar dat was geen succes. Graag hoor ik wat jullie erin doen zodat de taart volgende keer uit zichzelf blijft staan....
Gevuld met slagroom en verse aardbeien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E8ENQXKR.jpg
Gevuld met botercreme en vier vruchten jam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGEY36G8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7S7RKRXN.jpg
Jeemig, wat is dit mens pokkechagrijnig (dat zag de 3 jarige gelukkig niet)

Dus, graag reacties, tips en trucs.
(En bij voorkeur vier pagina's lang :lol:

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

2

Re: Hoe krijg ik de aandacht?

heb eigenlijk nog nooit een kasteel/torens gemaakt dus daar kan ik je geen tips ingeven en je andere taarten zien er leuk uit hoor en ja ach prinsessen hebben ook wel is een rotdag ;)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

3

Mijn aandacht heb je!!! Je hebt een stel prachtige taarten gemaakt zeg! Knor op het gemarmerde vind ik helemaal te gek en ik kwam niet meer bij bij je opmerking over doornroosje!!!! Die ... gezichtjes ook....

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

4

Zo, dus he
aandacht gevraagd , krijg je dus ook

Taart 1 je draakje ligt er een beetje uitgeblust bij, vind je vaandels gaaf
Taart 2; geweldig
Taart3: wat een lieverdje
Taart 4:helemaal goed maar waar is ze zo sjagrijnig over?????????

cateren is ook gebakjes maken :)

5

Teiget schreef:

Ja, tussen zoveel taarten, wil je natuurlijk zoveel mogelijk reacties en tips krijgen. Dat is leuk en daarmee krijg je eer van je werk. Dus, graag reacties, tips en trucs.
(En bij voorkeur vier pagina's lang :lol:

Nou gelukt, mijn aandacht heb je ;) Mooie productie weer!

Teiget schreef:

Zoals je kunt zien, waren de torens nogal instabiel. Ik had aardbeienrollen gekocht in de supermarkt, maar dat was geen succes. Graag hoor ik wat jullie erin doen zodat de taart volgende keer uit zichzelf blijft staan....

Nou, ik heb een paar tips hoor! Ik heb een tijdje geleden een kasteel gemaakt uit een Debby Brown boek. Zij maakte de torens door met een ronde koekjesuitsteker rondjes uit een 26 cm cake te steken en die met botercreme op elkaar te stapelen. Dat staat beslist steviger dan cakerol. En diezelfde steker kun je gebruiken om een uitsparing te maken op de hoeken van je kasteel om daar de toren 'in' te zetten, dan valt ie minder snel om. tot slot: als je de fondant voor het uitsteken van de kantelen wat dikker laat, blijven de kantelen uit zichzelf rechtop!

Teiget schreef:

Jeemig, wat is dit mens pokkechagrijnig (dat zag de 3 jarige gelukkig niet)

:lol: :lol:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Ik kan je helaas geen tips geven. Nog nooit een kasteel gemaakt.
Vind ze wel allemaal heel mooi geworden. En de prinses... ach die had gewoon
geen zin om zolang stil te zitten voor het portret wat ze van d'r wilde maken ;)

Zijn heel leuk geworden :)

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

7

whahaha, met zo'n titel dus ;)
leuke taarten hoor  en idd. ik vond die prinses ook een beetje niet zo vrolijk ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Mooi gedaan hoor, tips voor de torens heb ik niet, zelf nog nooit aan begonnen, je knorretje is super, heel mooi gemarmerd, de 3e is gewoon super schattig en ja de prinses kijkt inderdaad een tikkeltje chagarijnig ;) Maar nog nooit een gezichtje gemaakt dus ook daar geen tips voor ;)

9

Erg mooi ik vind ze allemaal leuk maar ben toch wel erg fan van je kasteel die wil ik ook graag een keer maken!
En dat is idd een goede tip voor de torens die ga ik onthouden!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10

heel mooi, schitterend gedaan!!

11

Heb je nog meer taarten gemaakt dan! Ze zijn allemaal mooi. Ben helemaal weg van Knorretje...

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

12

Mooie taarten....en ja...ze kijkt een beetje sjaggo....misschien heeft ze hoofdpijn;-)

Groetjes,Esther

Alleen wanneer je houdt van wat je doet, kun je kwaliteit leveren.
Wil je al mijn foto's zien , klik dan op Mijn Album

13

Ria (M.C.) schreef:

Heb je nog meer taarten gemaakt dan! Ze zijn allemaal mooi. Ben helemaal weg van Knorretje...

Jazeker. Ik maak er

Greetz Miranda

14

He, wat zijn ze leuk zeg! Die knorretje is mijn favoriet! Wat leuk met die 'swirl' als achtergrond!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

O, enne de torens. Je kunt van fondant met tylose ook torens maken om een keukenrol, die je ingepakt hebt met huishoudfolie. Daarna laten drogen en eraf halen! Worden zo wel mooi strak!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

16

Doornroosje is het wachten zat, die prins komt maar niet opdagen. Heel realistisch :lol:
Ik heb geen tips, weet niets van torens en de rest vind ik super.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

17

Ook ik heb nog niet een kasteel gemaakt en lijkt me ook niet makkelijk, dus in mijn ogen is ie pr8ig!
Vind je hondje zoooo schattig met zun 'sobber'in zun bek!

18

Die knorretje is erg leuk zeg (de rest ook hoor)

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

19

Nou, mijn aandacht heb je wel. Wat een onwijs leuke puzzeltaarten. Die zwarte lijntjes, zijn die zwarte royal icing? In ieder geval heel leuk gedaan allemaal!

Groetjes en nog meer bakplezier,

Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

20

Nou, je krijgt de aandacht met zo`n titel ;) :D en met deze taarten natuurlijk ook. Ziet er mooi uit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

21

Alle lof,mooie puzzeltaarten zeg!

22

Hoe je de aandacht krijgt???....Door zo'n titel te nemen :lol: ;)

Mooie taarten hoor...super!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

23

Je hoeft maar te roepen........ en zie daar..... daar zijn we :lol:

Prachtige creaties.Ze zijn allemaal even mooi zeg! :thumb:

Groetjes Angelique

24

Annemiek schreef:

Nou, mijn aandacht heb je wel. Wat een onwijs leuke puzzeltaarten. Die zwarte lijntjes, zijn die zwarte royal icing? In ieder geval heel leuk gedaan allemaal!

Groetjes en nog meer bakplezier,

Annemiek

Nee, die lijntjes zijn met het sugargun pistool gemaakt. En er dan opgeplakt....

Greetz Miranda

25

helemaal geweldig! Die draak wil ik ook en keertje maken (close upje??), zijn mijn jongens helemaal wild van!
En dan knorretje! Wauw!! Hoe heb je die ondergrond gemaakt? Repen in een rondje en dan uitrollen??
Hondje is cute!!!!
Prinsessen mogen toch ook wel eens pruilen, met een prins die altijd aan het draken bestrijden is...
ik kan nog niet een fractie van wat je daar allemaal laat zien dus.. ben echt zwaar onder de indruk!!! toch eens tijd voor een workshopje misschien...
groetjes Ellen

groetjes Ellen