Re: Ook in Rotterdam werd getrouwd.....
Mooie klassieke taart!! Kan me voorstellen dat de bruid even een traantje moest wegpinken, zeker als je zus zo'n verrassing regelt!! Gaaf!
Dorieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook in Rotterdam werd getrouwd.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie klassieke taart!! Kan me voorstellen dat de bruid even een traantje moest wegpinken, zeker als je zus zo'n verrassing regelt!! Gaaf!
Dorieke
Mooie taart en die standaard is ook super erg chique hoor!
wauw wat mooi, ik vind hem super!1
Heel mooi geworden zeg
Dat zal een mooie verrassing zijn geweest voor de bruid!
Waanzinnig mooi Jolanda, werkelijk prachtig!
Staat ook zo prachtig op die standaard, die blaadjes erom heen...
... en de vulling... die vulling...! MJAM !!!

Hij is prachtig geworden!
Die onderste rand ruiten (met printje???) vind ik ook errug mooi!
Mooi!!!!
Hij is heel chique en hij klinkt ook verrukkelijk 
wat een plaatje zeg, heel romantisch en stijlvol!
ik hou hier heel erg van, een taart in een kleur, heel stijlvol!! ( en je standaard is ook supermooi)
Hij is mooi, chique,en strak.
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij witte chocoladesiroop? Ik ken wel witte chocolade likeur, maar dit ken ik niet?
In de vakantie was ik in Duitsland bij Kaufland en daar verkochten ze een soort van koffiesiropen (dus zonder alcohol), o.a. witte chocoladesiroop. Ik heb 1 flesje gekocht om te proberen, maar ik denk, dat ik nog eens terug moet!
Die onderste rand ruiten (met printje???) vind ik ook errug mooi!
Op de onderste rand ruiten zit inderdaad een printje gemaakt met de nieuwe rolstok met rozenmotief: erg leuk resultaat moet ik zeggen!
Wauw wat is ie mooi. Ik kan me voortstellen dat het bruidspaar hier helemaal mee in zijn nopjes was.
Groetjes Cindy
Jeemig, wat is ie mooi! Een echte bruidstaart!
Heeel erg mooi en stijlvol!!!! En je standaard vind ik ook geweldig, weer eens helemaal wat anders.
Wat een plaatje!
Prachtig!
Ik hou wel van witte klassieke bruidstaarten!
Mooi zeg, ooie standaard ook!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook in Rotterdam werd getrouwd.....