1

Onderwerp: welke tips van wilton gebruiken jullie het liefst?

Wat een hoop verschillende tips heeft wilton voor icing.
Nu heb ik op de gok 3 verschillende tips gekocht: #2, #352 Leaf ,en #018 Std Open Star.
Nu denk ik dat er veel zijn die veel verschillende hebben, en zou ik graag willen weten wat jullie het meest gebruiken.

2

Re: welke tips van wilton gebruiken jullie het liefst?

gebruiken jullie geen tips van wilton??

nee ik niet ik heb gewoon een Basis Icing Spuitset (7-delig)en daar doe ik het mee.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

#2 (lijntjes), #104 (bloemblaadjes) #14 en #18 (randjes, schelpjes, etc), #129 (dropflower), #352 (blaadje), #32 (heel gaaf bloemetje).
Oh, en de grote, 2D, voor toeven op cupcakes :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

ik ben er nog steeds niet zo in thuis............ ik durf niet zo goed eigenlijk en ik heb echt zo´n mooie set.......

lekker duurt het langst!

Ik weet niet eens precies welke ik heb, maar in ieder geval #1 #2 en #3 voor lijntjes (als ik iets koop, koop ik meteen veel te veel!) en dan nog #129 dropflower en nog eentje voor een blaadje ofzo, maar die moet ik nog uitproberen...

Groetjes Renske

7

M1 voor leuke toefen op de cc's. En een kleien spuitsetje uit de webshop. ALleen nog neit gebruikt...

8

Marianne schreef:

#2 (lijntjes), #104 (bloemblaadjes) #14 en #18 (randjes, schelpjes, etc), #129 (dropflower), #352 (blaadje), #32 (heel gaaf bloemetje).
Oh, en de grote, 2D, voor toeven op cupcakes :)

Dan heb ik dezelfde voor blaadjes dus. Maar lukt nog slecht om daar mooie blaadjes uit te krijgen. En zo klein.

meyke
Gisteren 22:10 ik ben er nog steeds niet zo in thuis............ ik durf niet zo goed eigenlijk en ik heb echt zo´n mooie set.......
Dan moet je hem zeker uitproberen toch?