Re: Blue's Clues!
Ken hem niet maar je taart ziet er super uit!!
Mooi gemaakt zeg! En erg vrolijk ook!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blue's Clues!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ken hem niet maar je taart ziet er super uit!!
Mooi gemaakt zeg! En erg vrolijk ook!
Mooi! En hij glimt zo mooi!
Wat leuk met al die bijfiguurtjes! Was dat peper- en zoutstel alweer vergeten! Maar ja... 't is ook alweer een jaartje of 3 geleden dat Luna met een opschrijfboekje-met-ringband voor de tv mee zat te schrijven wat de clues waren! Leuke taart! Ga 'm opslaan! Wie weet wordt Otis ook nog zo enthousiast.
groetjes Sas
Wat mooi! ken het hele programma niet, maar ik vind het schattig geboetseerde beestjes en ehh peper en zoutstel 
Gave taart!
Oow wat goed gedaan. Heel gaaf.
Wat heb je dit leuk gedaan! Een lekker vrolijke boel.
bleussssssssssssssss cluessssssssssssss whahahahaha nou ik ben wel vrolijk door je taart hoor die is super mooi
Wat een schitterend leuke taart,en meneer peper en mevrouw zout erbij,gewoon geweldig 
Erg leuk!
Ik ken de serie niet, maar je taart is schitterend, mooi strak ook!
Groetjes, Jos
Wat leuk met al die bijfiguurtjes! Was dat peper- en zoutstel alweer vergeten! Maar ja... 't is ook alweer een jaartje of 3 geleden dat Luna met een opschrijfboekje-met-ringband voor de tv mee zat te schrijven wat de clues waren! Leuke taart! Ga 'm opslaan! Wie weet wordt Otis ook nog zo enthousiast.
groetjes Sas
Dank je wel voor de complimenten! Dat opschrijfboekje-met-ringband heet in de serie: "het handige kleine tekenblokje", haha, je herinnert je het nu vast weer?
Hij moest er natuurlijk bij.
Erg goed gedaan!
Heel erg leuke vrolijke taart
Oh, wauw!! Super gedaan zeg!! 
wat een suer taart!! erg mooi, maar wat een vreselijk programma vind ik het!
Oooh blues clues! Lijkt me zoooo'n leuke opdracht! Vind alleen dat mannetjes soms een beeeetje iri! Gelukkig staat die niet op de taart 
wat een leuke vrolijke taart zeg!!! wauw
Echt heel erg leuk gemaakt 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Blue's Clues!