1

Onderwerp: Mixer? Kennie? Welke?

Dag meiden,

Mijn trouwe mixer van Philips staat na jarenlange dienst op punt om het te begeven. Ik ben dus aan het kijken naar iets anders. Natuurlijk lees ik hier vaak jubelende verhalen over de zgn Kennie :D. Ben eens wezen kijken in wat winkels en op i-net, maar ik zie veel verschillende modellen en prijzen voorbij komen.
Wat me van belang lijkt is het vermogen. Nou kan ik niet meer achterhalen wat het vermogen van mijn huidige Philipsmixertje is, dus vergelijken vind ik lastig.

Welk model Kenwood gebruiken jullie naar tevredenheid? Ik zag bijvoorbeeld net in een winkel een exemplaar met vermogen van 600 Watt voor +/- 200 euro. Is dat wat, zijn er nog andere dingen waar ik op zou moeten letten?
(Note: ik heb al een Magimix staan voor het zware werk zoals brooddeeg kneden, dus een nu aan te schaffen mixer zou echt bedoeld zijn voor het zoetere bakwerk als taarten en cakes want daarvoor mixt de magimix niet goed genoeg, vind ik.)

2

Re: Mixer? Kennie? Welke?

ik lees even mee...want ik wil ook een nieuwe aanschaffen...al is 10 minuten biscuit mixen met een handmixer wel goed voor je armspieren hihi

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

Ik heb de Patissier, ofwel de MX271
Heerlijke mixer, kan niet meer zonder!

Groetjes Renske

4

Ik heb de Philips HR1565 mixer op standaard, met mengkom erbij.
Voordeel: is dat het een handmixer is en die je op het systeem klikt, waardoor jeje handen vrij hebt, de kom draait mee. Je kan gewoon weglopen !!

Nadeel: Net te weinig vermogen, want hij kan net niet 10min. botercreme mixen op vol vermogen, want dan slaat hij automatisch af, na ongeveer 8 minuten.
Heeft ook maar een vermogen van 350Watt.

Dus neem deze niet !!!! Sorry meneer Philips :)

Groetjes Margreet

ik heb ook de kenwood mx71 en ben er zeer tevreden over.

Groetjes Miranda

6

Ik ben vandaag voor het eerst in de Sligro geweest. Ze hadden daar 2 kenny's een van 300 euro (ex btw) en een duurdere.
Weet de type nummers er niet meer van, maar ben wel benieuwd wat jullie aanraden voor MMF te maken enzo.

I love Crisco <3