Onderwerp: Cupcake boeket
Wou dit al een tijdje uitproberen en eindelijk gedaan, ik vind het echt een leuk gezicht. Alleen wel moeilijk om de bloemen er hetzelfde uit te laten zien, nog even oefenen met spuiten dus
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake boeket
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wou dit al een tijdje uitproberen en eindelijk gedaan, ik vind het echt een leuk gezicht. Alleen wel moeilijk om de bloemen er hetzelfde uit te laten zien, nog even oefenen met spuiten dus
ik vindt het een heel mooi boeket, enneh heb jij wel eens 2 precies dezelfde bloemen gezien ? ik vindt ze echt heel erg mooi gespoten ! doe het je niet na
hihi daar heb je een punt!
Dank je!!!
Fantastisch gespoten, wat loop je nou te 'zeuren' Knap joh!
Fantastisch gespoten, wat loop je nou te 'zeuren' Knap joh!
whahahahaha oke ik zal niet meer zeuren Tom Poes!:lol:
ik vind ze ook heel mooi, vraagtekens rezen hier boven mijn hoofd, want ik vind ze goed geslaagt
met wat heb je ze gespoten?
en mag ik het receptje?
zou ik ook wel eens willen proberen
Prachtige rozen!
Mooie kleur ook!
En inderdaad: geen
Wauwie...ik vind het echt fantastisch gemaakt!!
Supermooie rozen!!!! Echt niets om over te klagen
ik vind ze ook heel mooi, vraagtekens rezen hier boven mijn hoofd, want ik vind ze goed geslaagt
met wat heb je ze gespoten?
en mag ik het receptje?
zou ik ook wel eens willen proberen
Dank je!!!
Ik had nog botercreme over die ik gemaakt had met de mix van de webshop en daar heb ik poedersuiker bij gedaan totdat hij heel stevig werd, hiernaast in het menuutje staat een how to voor een boeket, vond ik erg goed te volgen!!!
Knap gedaan hoor! Dit si echt heel moeilijk hoor! en het ziet er heel leuk uit. maar als je toch nog wil oefenen, je kan altijd een beoketje kwijt in Waalwijk hoor
Errug leuk!!! Botercreme smelt in je handen he? Had je daar geen last van.
Vind het een super mooi boeket!
wauw dat ziet er ff waanzinnig uit top
Errug leuk!!! Botercreme smelt in je handen he? Had je daar geen last van.
Vind het een super mooi boeket!
Ja inderdaad, vanaf de derde roos werden ze al zachter, misschien steeds even in de ijskast tussendoor. Ik heb er vanavond een geproefd maar ze zijn wel erg zoet, misschien is het toch beter om die 1 op 1 versie botercreme te gebruiken maar die heb ik nog nooit geproefd....
Wauw wat mooi gespoten. Helemaal top.
Schitterend!!
Prachtig!
Wauw wat een mooie rozen heb je gespoten!!!!Werkelijk schitterend!!!
Vind ze super mooi! Altijd leuk om zo'n boeketje te krijgen!
zoo knap dat zou ik ook wel willen kunnen !!
Wow wat gaaf.. ik heb al spullen gehaald ombinnenkort een boeket te maken, maar betwijfel of ik ze zo mooi kan spuiten
Wauw!! Wat schitterend!! Heb je dit ook met het spuitmondje 2D gespoten??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake boeket