1

Onderwerp: bicuitmix van soezie

Ik heb biscuitmix van soezie, op de verpakking staat ook een gebruiksaanwijzing zeg maar voor een springvorm van 26 bij 26.

Moet ik deze aan houden?! Ik heb dan nl veel minder eieren nodig dan dat op het schema staat.

2

Re: bicuitmix van soezie

Als je het recept aanhoud van soezie krijg je een heel laag biscuit voor die vorm.
Had dit de eerste keer ook toen ik begon. Heb daarna gewoon meer gedaan.

3

Volgens mij is dat voor 26 rond. Voor 26 vierkant heb je meer nodig.

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Hallo

Ik heb een springvorm van 25 bij bij rond en ruim 7 cm hoog heb ikd an de hoeveelheid vanhet schema nodig op feliciaartjes of van soezie?!

5

ik heb tot nu toe gewoon het recept gevolgd en goed hoog geworden hoor.

Groetjes van Marleen

6

Gewoon het recept van Soezie aanhouden, doe ik ook altijd met mijn vorm van 25 cm vierkant en die lukt ook perfect, dus voor rond moet het ook goed zijn.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

ik heb ook gewoon het recept aangehouden van de verpakking. en 26 cm is voor een ronde vorm.

Groetjes Miranda

8

Hallo,

Net twee taarten gebakken met biscuitmix van soezie en ik heb de springvorm 26  bij 26 aangehouden.
Ik heb het recept bij de schema van felicitaartjes gehaald.

Eerst in de voorverwarmde oven 12 minuten op 140 graden toen 12 minuten op 165 en daarna ongeveer 15 minuten op 180 en ging prima!

Heb twee supermooie hoge taarten!

9

waar kun je eigenlijk het soezie beslag kopen?

10

www.soezie.com

Daar kun je jouw postcode invullen en zie je waar het dichtsbijzijnde verkooppunt is. Veelal  hebben ze het bij de Welkoop/Boerenbond. Maar dat is ook afhankelijk van het assortiment wat ze hebben.