Re: Ook in capelle aan de Ijssel werd getrouwd.
ik was aan het spelen

En het lukt me niet wat ik wil 
Maar klopt de titel nu wel weer??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook in capelle aan de Ijssel werd getrouwd.
ik was aan het spelen

En het lukt me niet wat ik wil 
Maar klopt de titel nu wel weer??
Oh jij weer!?!? Hahaha.
Staat weer goed hoor. En spelende vrouw wat heb je nou geleerd?
Hij is echt onwijs mooi zeg!! Ge-wel-dig!!
Oh jij weer!?!? Hahaha.
Staat weer goed hoor. En spelende vrouw wat heb je nou geleerd?
Ja, ik weer
Ik weet het. Niet meer spelen!
(M. toch maar weer eens voor een how-to "hoe verplaats ik een berichtje in een topic"
). Als je het niet zo vaak hoeft te doen dan verleer je het. Het is dus niet zo als fietsen
:-D
Maar je hebt wel een prachtige taart neer gezet hier 
Hij is echt prachtig zeg..........en wat lief ja Jolan je wilde helpen...
wat een geweldige taart zeg, ik geloof graag dat je niet meer zo'n grote lap marsepein wilt uitrollen en over een taart leggen, maar je taart is echt sprookjesachtig!
Ik doe dat ook met kleine taartje hoor, met zeil en al er over leggen, gaat v
Misschien niet "jouw" ding, maar het is een absolute topper geworden!! Het past eigenlijk perfect bij een sprookjeshuweljk!
haha, had hier ook nog nooit aan gedacht voor een bruidstaart!! Heel apart. Zou trouwens bij ons wel heel goed passen gezien de achternaam van mijn vriend.. Maar goed dat we niet gaan trouwen, no way dat ik dit voor elkaar zou krijgen!! Erg mooi!!
Oooo, ik vind 'm SUPERGAAF!
Wat een klus, lief dat Jolanda wilde helpen!
Groetjes, Jos
Ik vind hem prachtig!!! Heel stijlvol kasteel... mooie kleuren... mooi die namen zo voor op.... ja helemaal geweldig 
En weer eens wat anders 
Hij is heel mooi Bien, een pracht kasteel!
Irma, ik heb het op een tafelzeil uitgerold en dan met zeil en al over de taart leggen. Dan wordt wel de minder mooie kant van de marsepein de bovenkant, maar zou niet weten hoe ik anders zo'n lap erover heen krijg. Weet wel dat het nu echt de laatste keer is dat ik zo'n grote taart maak.
Ja zo heb ik het laatst ook gedaan! Had je hulp of heb je het alleen gedaan? Manlief en ik waren erg aan het uitvogelen hoe je het het handigst om kan klappen het zeil, spannend of niet?
Het kasteel ziet er trouwens super uit! Toch wel een erg leuke opdracht lijkt me!!
Ik heb het alleen gedaan. Nu deed ik dat vroeger (jaartje geleden) altijd, dus ben er wel handig in. Maar je moet het wel snel doen en dan kan je niet goed kijken of de lap wel helemaal goed ligt, vandaar de mooie strook er om heen 
Ach, ik moet ook niet zeuren. Klaagde een paar maanden geleden dat ik alleen maar van die standaard bruidstaarten kreeg en wel eens wat anders wilde, prompt kreeg ik 3 bestellingen binnen die zeker niet standaard zijn, nog 1 te gaan!!!! De leukste is voor het laatst!!!
Waaaauuuwww, doe mij zo'n bruidstaart!!! Heel erg mooi!!
groetjes,
Dorieke
Hele originele bruidstaart! Is echt heel erg mooi geworden 
Bien, wat een klus!!!
We hadden er al eerder over gesproken, maar als je het dan weer zo voor je ziet... pfff...
Mooi is ie, dat is een zeker ding...!!!
En die bolletjes hebben ook mijn hart gestolen hoor... die zijn gaaf! Hihihi...
Wat een kunstwerk! Ik zou 't niet zo snel kiezen als bruidstaart, maar vind 't uiteindelijk best een sprookjesachtig idee!
Ik vind hem superleuk
Toch apart voor een bruidstaart, maar het heeft wel wat!
Wat een schitterende taart zeg! Die buxusbolletjes, die klimop, al die torens....wow!
Een een vraagje...die torens, waar maak je die van? Is dat ook eetbaar of zit daar iets van plasic onder?
Groetjes van Karin
Hey Bien,
Wat heb je weer een prachtige taart afgeleverd zeg. T is echt een romantische taart geworden, en heel leuk met de bosjes langs het pad en de klimroosjes.
x Amy
Ik zit te kijken met mijn mond open zooo mooi,maar ook heel groot.
Ziet er perfect uit! Super!
Wauw, supermooi!
Is wel voor een "echt sprookjeshuwelijk"
Wow, hij is wel prachtig!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ook in capelle aan de Ijssel werd getrouwd.