1

Onderwerp: Ook in capelle aan de Ijssel werd getrouwd.

lang geleden was deze bestelling al geplaatst en ondanks dat ik de bruid probeerde op andere gedachten te brengen......het moest en zou een kasteel worden. Aangezien ik dit kasteel vorig jaar al voor mijn jongste gemaakt had, zag ik er niet zoveel problemen in, maar wat vergeet je toch dingen snel. Die torens bekleden is een hele klus!! Ik had de vrij hand, had het kasteel ook op een berg kunnen zetten en dus lekker de lucht in stapelen, maar dat durfde ik niet aan, dus stelde ik gewoon een grote vierkante taart voor. DOM!! 50x50 is niet te bekleden, laat staan de marsepein kneden!?!?!

Maar goed, allemaal gelukt en Jolanda (Jol321) ging met me mee om hem om te bouwen. Vind dat nl helemaal niets in je eentje, gezien eerdere ervaringen. Nu kwamen we gelukkig op een leuke plek terecht, maar ik was blij dat ze erbij was, voelt gewoon prettiger met z'n tweetjes. Jolanda, schat, bedankt he!!!

Hier is ie dan

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKAWI336.jpg

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Ook in capelle aan de Ijssel werd getrouwd.

wauw.. wat een prachtplaatje :D erg heel mooi gedaan zeg! en super orgineel zon kasteel als bruidstaart!

3

Wat een megaklus. Goed dat je een taartmaatje meegenomen had. Dit is bijna niet te doen alleen.

4

heel gaaf :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

jeetje wat een gaverd en mijn aanrecht is niet eens groot genoeg (en mijn tafel niet stevig genoeg) om zo'n lap uit te rollen

echt supertop :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hallo,ik ben nieuw op dit forum,kom via onze plaatselijke bakwinkel aan deze site. Ik kan mijn ogen niet geloven dat het mogelijk is om zo'n prachtige taarten te maken!! Ik bak al van jongs af aan maar dit word een hele nieuwe uitdaging. Wie heeft er tips en wat moet ik aan basismateriaal aanschaffen? Mijn hobby word nieuw leven ingeblazen!! groetjes ebby

7

Wauw wat een gave taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Ik vind dit echt het kasteel uit Doornroosje. Een sprookjeskasteel. Heel erg mooi gemaakt. Voor hoeveel personen is dit wel niet?
Leuk en lief dat je hulp had en lijkt me ook prettiger als je op locatie moet zijn. Dan zou ik echt gestresst zijn en denk niet dat me dat zou lukken. Trrrrillende handjes denk ik dan.

9 Laatst bewerkt door Kaatje E. (05-09-2008 20:56)

Vind hem eigenlijk wel heel erg mooi geworden hoor.
Ook de boompjes (of zijn het struiken) bij de ingang staat heel erg leuk.

Inderdaad heel iets anders dan van Jolanda maar zeker net zo mooi.

(En ja ik heb wel intresse in de standaard van Lindy Smith).

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

10

Wauw super gedaan..............echt origineel een kasteelbruidstaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

11

Het moet je smaak wezen zo een taart voor een bruiloft maar dat is een ander verhaal.

Je uitvoering vind ik super gaaf! De klimop roosjes tegen het kasteel en de struik/bosjes maken het af. Mooi geheel.

12

Het is wel een echt sprookje zo: En ze leefden nog lang en gelukkig!
Ik zou het niet direct kiezen, maar je kasteel is prachtig en heel knap gemaakt!
En wat een grasveld ;)!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Even snel kijken, en ja hoor: ook gepost! Leuk!
Meiden, hij was echt superleuk! Bien was het absoluut niet eens met de keuze van het bruidspaar, maar ik kon de charme er wel van inzien: hier staat echt een (mega) taart! Hier staat wat in de feestzaal, genoeg voor alle gasten en echt een sprookje. Het mooiste aan de taart: de buxusbolletjes op de oprijlaan: geweldig gedaan!
Het grasveld was ook megahoog, dus de lap marsepein kan ik me helemaal voorstellen!

Groet, Jolanda

14

wat een gave taart.
heel mooi gemaakt,petje af voor zo'n gevaarte

15

Thx Jolan, je bent een schat!

Wat me net opvalt aan de foto is dat de marsepein heel erg wit lijkt, was in werkelijk niet zo hoor, was roomwit! Maar wat Jolan al zei, gevuld waren alle taarten 10 cm hoog!!

De taart was trouwens voor 110 personen

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16

Jeetje meid wat een taart! ik vind het eigenlijk wel leuk voor een bruidstaart. Zou er zelf niet eens op gekomen zijn. Maar het heeft wel wat!
Veder is ie natuurlijk gewoon prachtig gemaakt door je. Lekker strak en toch met genoeg frutsels om het wat romatisch te maken.
Die bosjes zijn zo schattig.
Lief dat Jolanda je hielp!

17

Ik denk ook niet dat ik dit zo kiezen als bruidstaart,hij is wel prachtig geworden,
mooie details!Kunstwerkje hoor :Y

groetjes mariska

18

Jeetje wat een werk. Hij is echt waanzinnig gaaf.

19

erg gaaf!

groetjes José

20

knap hoor

21

Vind het een pracjtig kasteel geworden,heel mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Zucht, zucht, ja wat zal ik zeggen "WOW" helemaal te gek . En inderdaad je buxus bolletjes  ;) zijn helemaal toppie. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

23

Wat een werk, maar wat een ongelofelijk mooie taart! Echt een sprookje!

24

Wat een kanjer! Hoe heb je dan die lap w

Je hart fluitsert, luister goed!

25 Laatst bewerkt door Bien (06-09-2008 10:48)

Huh!?! Mijn topic titel is ineens veranderd naar Nieuw, Met Wat Vragen!?!?!

Te vroeg gegild, staat alweer goed!

Irma, ik heb het op een tafelzeil uitgerold en dan met zeil en al over de taart leggen. Dan wordt wel de minder mooie kant van de marsepein de bovenkant, maar zou niet weten hoe ik anders zo'n lap erover heen krijg. Weet wel dat het nu echt de laatste keer is dat ik zo'n grote taart maak.