1

Onderwerp: Ook in Rotterdam werd getrouwd.....

(S)Marianne kondigde 'm al aan. Ook ik had mijn eerste bruidstaartje. Niet spectaculair: tradioneel en geheel wit was de wens.
De taart is besteld door de zus van de bruid. Zij had zelf een gewone slagroomtaart besteld, omdat de hele dag heel informeel zou zijn.
Als verrassing dus deze taart. En de verrassing was geslaagd!

Lastig was, dat zus bestelt voor een ander en de wensen eigenlijk niet weet. Na veel heen en weer bellen en mailen, had ik een beeld en heb dit er van gemaakt. Bij zus sprongen spontaan de tranen in de ogen, zo lief!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FESSXKZK.jpg

gevuld met witte chocoladeroom met verse frambozen en een laagje frambozenjam. Getrempeerd met suikerstroop met een scheut witte chocoladesiroop (erg lekker...).

Groet, Jolanda

2

Re: Ook in Rotterdam werd getrouwd.....

Mooie chique taart.

3

Ja mooie taart! en ook leuk zo op die standaard!

4

Oh meid wat een prachtitaart. Lijkt me wel onwijs moeilijk om voor iemand zijn bruiloft wat te maken terwijl je die persoonen hun smaak niet kent (huh, klinkt dat heel warrig).
Ik vind hem gewoon super! En prachtig netjes afgewerkt, ook erg leuk met die blaadjes er naast.

5

Ja sorry maar dan kan een slagroomtaart toch NOOIT tegen op?!?!??
Ik vind m erg mooi. Ik hou wel van hele witte. Mooie rozen, mooi afgewerkt een een mooie standaard ook.

6

heel erg mooi gedaan zeg :) een schitterend taartje...!

7

Ooow prachtig zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Prachtig!
En wat een gave standaard! Hoe kom je daar aan? En heb je de onderste taart nog moeten stutten hiervoor?

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

9

lijkt me idd supermoeilijk, maar als de zus tranen in haar ogen had, heb je vast alle hints goed opgepakt! supermooi afgewerkt hoor.
Waar heb je de standaard vandaan, ik heb m nog nooit ergens gezien..

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

10

Niet spectaculair noemt ze dat. Ik vind um dr af knallen!!! Een echte bruidstaart in mijn ogen, op een geweldige standaard en tot in de puntjes af!!! Echt af!!! Je noemde die van mij een visitekaartje maar ik vind die van jouw een visitekaartje!!!

11

Een hele mooie taart op een hele mooie standaard.
Vind het zelf altijd heel erg mooi de hele taart in een kleur.
Echt een plaatje hoor.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

12

wauw... erg mooi!!

13

jeeeeeeeeeeee die is mooi en lief!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

14

Je hebt hem ook al gepost, hij is prachtig Jolan, valt die van mij bij in het niet hoor, zeker omdat zo'n taart niet echt onze keuze is he, hadden we het vanmiddag nog over.

Ik heb natuurlijk ook de andere foto gezien, maar daar was de taart niet goed op te zien, maar voor presentatie krijg je een dikke 10, geweldig hoe je er iets leuks van hebt weten te maken.

En de taart, dat is echt een beauty, zeker met die standaard. Zal de vraag voor je beantwoorden van de meiden. De standaard komt van Lindy Smith, interesse? Mail me maar!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

15

wow wat een beauty Jolanda, en de standaard ook helemaal gaaf
super

Alles goed???? nee 3 fout

16

Een echt echt mooie bruidstaart......"SUPER"gedaan!!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

17

Ooh heel mooi klassiek, mooi zo helemaal wit! Een echte bruidstaart. Leuke standaard ook!

18

Verwacht je slagroom, krijg je deze! Vind je het gek dat ze daar wel even om moest slikken. Ik vind hem heel mooi, het standaard ook!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Hij is prachtig geworden Jolanda, een heel stijlvolle taart. En eindelijk kan je de standaard gebruiken, hij komt heel mooi uit zo, kortom het is een plaatje. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Een prachtige strakke stijlvolle taart!

21

Wat een plaatje! Ik vind helemaal wit helemaal top en je hebt het plaatje helemaal compleet gemaakt!

Je hart fluitsert, luister goed!

22

wauw mooie taart zeg helemaal top en op en top bruidstaart!

23

Dank jullie wel voor alle lieve reacties!! Ik zit helemaal te glimmen.
De standaard is inderdaad van Lindy Smith, een zg. seperator. Hij is heeeeel zwaar, dus inderdaad goed stutten. Wat ik gedaan heb, is een garneer/bakring die net ietsje kleiner is dan de onderrand in de onderste taart gedrukt (binnenin nog wel wat gestut met chocoladestokjes). Dit rondje was heel handig bij het snijden, want de rand kon in mooie stukken worden verdeeld en het binnenste rondje was ook een stuk. Kartonnetje erop gelegd en daarop de seperator. Het staat dus allemaal los op elkaar. Het zijn taartjes van 25 cm en 20 cm en daar dit er tussen te plaatsen staat er ook meteen een taart.

Groet, Jolanda

24

Wat een mooie taart, maar hij klinkt vooral ook goddelijk qua smaak. Wat moet ik me trouwens voorstellen bij witte chocoladesiroop? Ik ken wel witte chocolade likeur, maar dit ken ik niet?

25

Oooh hij is supermooi Jolanda!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl