Re: Belgische feesttaart voor 100 personen !
Vind hem zo verschrikkelijk gaaf!! Ik heb hem opgeslagen voor later als ik groot ben
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Belgische feesttaart voor 100 personen !
Vind hem zo verschrikkelijk gaaf!! Ik heb hem opgeslagen voor later als ik groot ben
Ik zag het aantal pagina's (loop een beetje achter met kijken) en dacht dit moet wel weer wat moois zijn! Maar zooooo mooi??? Ongelooflijk!!!!
Dorieke
Wauw, ik heb er geen woorden voor................. wat een geweldige taart zeg.
Megahoog en zoveel details! Dat je zoiets kunt bedenken zeg. Ik zou niet weten wat ik er van moest maken. Echt heel creatief 
Jeetjemieneetje ... wat een reacties zeg
Echt heeeeeeel gaaf !!!!
De opdrachtgevers waren echt heel erg blij en enthousiast met de taart. Hoe Casper hem zelf vond, weten we niet want hij werd pas later opgehaald als alle gasten al in het restaurant aanwezig waren.
Het is inderdaad ontzettend leuk om zo'n project met z'n tweetjes te doen. We zitten inderdaad van tevoren (vooral op maandag als we samen moeten werken
) tot in details te discussieren 
We hebben hier samen ongeveer 17 uur aan gewerkt. Dat is dan vanaf het bakken van de kapsels tot het afwerken van de taart.
We hebben nu ook besloten dat we alleen nog maar mega projecten doen
dus de 'gewone' verjaardagstaarten maken we nu alleen nog maar voor de familie.

Wat een geweldige taart.
Wat een creatie weer.... en eigenlijk zo op zijn felicitaartjes hihi
super meiden/dames 
greetsz KiT
heel erg mooi!
Heel erg gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jee wat knap gemaakt zeg! Mijn complimenten!!! De ontvanger was vast helemaal blij!!!
Wat een fantastische taart!!! Ik gok dat Casper en zijn ouders er erg blij mee waren! Super!!
Dat is 1 van jullie mooiste taarten ooit ! geweldig ! Dat is toch fijn om daar zo met twee aan te werken.
wat ontzettend gaaf! ben gewoon sprakeloos....
Hoi,
Wat een vrolijke prachtige taart zeg!
Ik vind hem geweldig mooi.
GIGANTISCH...
Wat een topper zeg!!
Wat onwijs gaaaaaaaaaaaaaaf!
Dat zal een koksleerling zeker wel weten te waarderen, echt helemaal waanzinnig!
Geweldig!!!
Ik heb er geen woorden voor, alleen WAUW!!!!!!!!!!!
Jeetje, dat heb je knap gedaan zeg. Heel mooi!
coole cake en super gedetaileerd zeg. Zo'n cake past goed bij de gelegenheid, 13 jaar en dan zo'n opleiding, voor hem en de cake een petje af hoor.
Wauw! Wat een taart! super!!
Deze had ik gewoon gemist zeg. 
Hij is echt weer geweldig.

Die uitstekende pollepels, die lijken wel heel echt zeg. 
We hebben nu ook besloten dat we alleen nog maar mega projecten doen
![]()
dus de 'gewone' verjaardagstaarten maken we nu alleen nog maar voor de familie.
![]()
mmmm, zit ik ook steeds meer aan te denken ja. 
Die zijn toch wel heeeeel erg leuk om te doen.
Geweldig!!! Dit is in mijn ogen KUNST. Deze mag voor mijn part in 1 of ander taartenboekje o.i.d.
Petje af!!! Schitterend!!!!!!!!!!!!
helemaal super!
gaaf dat bakkersjasje en de omhoog stekende atributen!!
helemaal leuk.
Saskia
Wat ongelooflijk prachtig toch!!
Dat jullie zoiets kunnen, ongelooflijk!
Wat een prestatie!
De klanten zullen wel ongelooflijk blij geweest zijn kan ik me voorstellen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Belgische feesttaart voor 100 personen !