1

Onderwerp: hallo ik ben nieuw

Hallo allemaal,
Ik ben echt een beginner en nog zoekend in het hoe/wat/waar. Maar mijn zoontje van 2 vindt het allemaal geweldig. Hij komt met regelmaat met de bakvorm aanzetten met de mededeling 'deze maken'. Erg leuk! Sinds een maand heb ik ook een prachtige dochter die mogelijk over een jaar ook een prachtige verjaardagstaart wil.

Met een beetje geluk en veel oefenen kan ik over een paar jaar misschien ook van die mooie taarten maken. Er staan genoeg voorbeelden op dit forum.

groet Sacha

2

Re: hallo ik ben nieuw

Hallo Sacha...welkom op dit gezellige en leerzame forum...over een jaar ga jij een prachtige taart voor je dochters 1e verjaardag maken...zeker weten :Y

Ik wens je veel plezier met bakken en decoreren en laat al je baksels hier zien h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Hoi,

Welkom! Je zal ervan versteld staan hoe snel je verslaafd raakt aan dit forum. Straks zit je met je dochter aan de borst achter je PC, let maar op....

Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

4

hee, welkom op dit forum :) ik hoop dat je veel leuke taarten zal maken :)

5

Veel succes en plezier!!:D

6

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/groepen/groep19/image931.gif

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.