Re: Weerwolf... NIET SCHRIKKEN !!!
Ik vind hem Gaaaaf, hij is echt wijs!!!!!!
Wel effe schrikken ja, dat verwacht je niet zo tussen alle hello kittys en bumbas.......maar............Súpermooi gemaakt !!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weerwolf... NIET SCHRIKKEN !!!
Ik vind hem Gaaaaf, hij is echt wijs!!!!!!
Wel effe schrikken ja, dat verwacht je niet zo tussen alle hello kittys en bumbas.......maar............Súpermooi gemaakt !!!!
Woehaaaaaaa, toch geschrokken... Men, wat is ie gaaaaaaaaf!!!!!!
Getver, die heb je toch niet aan de meiden laten zien, gelukkig zie ik hem nu pas terwijl de meiden allang op 1 oor liggen, maar ja, nu moet ik naar bed!??!?!
Knap gemaakt hoor!!!
Jeetje knap hoor!!
Leuk om te openen na middernacht, WHOEHAAAAA!
Ik vind 'm prachtig!!!! H
Wow echt gaaf zeg! Knap gemaakt koenie!
wow!!! die is echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! kicken voor halloween ook!!!
Getver.... Wat een prachtige engerd Koenie. Geweldig gemaakt. Die uitdrukking op die kop.... hoop dat ik hem 's avonds in het donker niet tegenkom...
Wat een griezel.
Hartstikke gaaf gemaakt
Waanzinnig goed gedaan. 
oh mijn...... ik schrok ook zeg, vind hem doodeng, maar eerlijk is eerlijk super gemaakt!!!
Wat goed, ik krijg gelijk zin in Halloween. Helaas duurt dat nog even.
super!
Sjeee wat een engerd!! Mooi gemaakt hoor!!!
SUPER....allemens...ik heb m opgeslagen....
Sjonge zeg... Anne Brith stuurde me een link zonder te waarschuwen hahaha viel bijna van mijn stoel. Echt goed gedaan zeg... Zou ook heel goed bij Halloween passen hihi
Ha ha ha, een echte Koenie taart!! Super bedacht weer en de uitvoering ook helemaal top!
wow!! die is echt geweldig echt!
Zo Koenie, je bent weer helemaal terug zie ik. De batterij goed opgeladen tijdens de vakantie! En dan zet je meteen zoiets neer! Wat een beest! Echt geen Dolfje.... Maar een keileuke taart, waarmee je de weerwolfliefhebber gegarandeerd zeer positief hebt verrast en zijn visite de stuipen op het lijf hebt gejaagd. Maar deze bezoekers hebben natuurlijk geluk: zij mogen de taart mee verorberen... lang voordat het volle maan is...
En toch schrik je er een beetje van...goed dat je hert er ff bij vermelde in je titel...maar dit had ik niet verwacht!
Hij is zo goed!! Het lijkt net echt dus...opdracht meer dan geslaagd!!
Groetjes,Esther
Wauw, bijna niet te geloven! Wat goed!
Die is VET COOL!!! Echt eng!!!!!!!
Jakkes Koenie, wat heb je nu gemaakt???? Hij is wel erg mooi geworden!
IEIEIEIEIEIEIEIEIEIE...:S:S
Schrok me kapot man!
:D 
Deze is wel heeeel gaaf!!
Super gedaan! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weerwolf... NIET SCHRIKKEN !!!