1

Onderwerp: Hallo..even voorstellen.

Ik ben Patricia, 27 jaar en ik kom uit s Gravenzande. Ik lees eigenlijk al een tijdje mee, dus ik dacht laat ik mij maar eens registreren;)
Ik heb vandaag mijn allereerste echte taart gemaakt. Ik vond het echt geweldig om te doen. Ik heb nog 2 dochters en de oudtste van 7 jaar vond het ook prachtig die heeft geholpen met versieren.

Nou ben ik er vandaag achter gekomen dat je in s Gravenzande ook alle spullen kan halen en workshops kan volgen.  Dus ik heb er een hobby bij:D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WKNLZLXI.jpg

Dit is mijn eerste taart. Er zit ook een drol op, maar daar zit een heel verhaal achter.:o Hij is voor mijn vriend gemaakt, die komt morgen thuis. Zit voor zijn werk in het buitenland;-)

Nou ik hoop nog veel mee te schrijven met jullie, en tips op te doen.

Groetje Patris

2

Re: Hallo..even voorstellen.

Hoi,
Leuk dat je mee gaat doen, voor je het weet ben je verslaaft hoor!
En de taart ziet er al heel leuk uit, behalve die drol dan. ha ha wat een grap.
Wie wil die nu opeten?

3

:lol: ...lachen met die drol...dat verhaal wil ik wel eens horen :D

Welkom bij dit verslavende forum...veel plezier met je nieuwe hobby...je komt er niet meer vanaf als je er eenmaal aan begint ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Hee, het is helemaal goed gekomen zie ik met die marsepein! Top, dan is de volgende taart g

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

hee, welkom op dit forum :) je eerste taart is al erg leuk :)

6 Laatst bewerkt door Patris (05-09-2008 08:01)

Bedankt allemaal :)

En Marianne, het kwam eigenlijk door jou dat ik me heb aangemeld:-D. En de marsepein heb ik tussen 2 placemats bewerkt, zo ging het wel, maar anders was het niet te doen ;). Dus ik kom de goede spullen gewoon lekker bij jou halen :)

Dit is marsepein van de Jamin hihi..

Groetjes Patris