1 Laatst bewerkt door saskiahuisman (03-09-2008 20:51)

Onderwerp: Welke taartstandaard gebruik jij het liefste?

Hoi,

Inmiddels ben ik ook in het bezit van een taart standaard. Ik heb er nu een aangeschaft waarbij je altijd door de taart een gat moet maken omdat daar de dikke stok dan door heen moet voor de volgende laag. Mijn standaard is voor 4 taarten. Wat zijn jullie ervaringen met dit model?

Graag zou ik willen weten welke jullie gebruiken en waarom je deze zo graag gebruikt.
Oja en of je standaard gauw omvalt?

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/etagere%204%20laag.jpg
Zou je me ermee kunnen helpen? Alvast bedankt.

Re: Welke taartstandaard gebruik jij het liefste?

Hoi,

Inmiddels heb ik de foto maar in het bericht geplakt.
Iemand tips?????
Alvast bedankt.

3

Geen tips van hier.
Ik heb een standaard waarbij er geen buis door de taarten gaat. Ik moet zeggen dat ik het met de standaard die jij toont, wel mooier vind. Lijkt me ook lastiger maar toch ook mooier.
Ach, nu heb ik tenminste wat op m'n verlanglijstje staan :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

hoi Carin,

Maar welke standaard heb jij dan en waarom heb je die aangeschaft?
In ieder geval al bedankt voor je vorige antwoord!

5 Laatst bewerkt door Petra1979 (12-09-2009 19:28)

Hoi Saskia,

Bestaat het middendeel van de etagere (buis) uit

Hoera! Het is vandaag!

hoi,

Ik heb mijn eerste bruidstaart met deze standaard gemaakt maar dan 3 hoog.
Ik vond het erg lastig omdat je inderdaad een gat in je taartkarton en taart moet maken op precies de goede plaats, goed meten dus. Ook het vervoeren vond ik een klus omdat je de standaard in zijn geheel moet vervoeren. Misschien hebben andere nog tips over deze standaard. Groetjes Kiki

7

Ik vind de standaard  fijn om mee te werken en ja je moet een gat maken (dat doe ik met een appelboor), ik vind hem ook stevig en  hij valt niet om hoor( dus goede ervaringen met deze standaard) ik heb hier een foto waarbij er taarten opstaan...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J7PUC8AM.jpg

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Maar bestaat de buis uit

Hoera! Het is vandaag!

9 Laatst bewerkt door saskiahuisman (13-09-2009 07:01)

Hoi,

Je kunt er een of meerdere lagen van weglaten, er zit namelijk een dopje bij zodat je de standaard in het midden waar het rondje zit, mooi kunt afsluiten, maar volgens mij kun je de plateaus niet omwisselen. Tenminste ik heb dat nog nooit gedaan.
De buis bestaat uit een geheel, en zijn allemaal even lang.
Overigens heb ik nu nog een andere standaard aangeschaft, die bevalt mij ook heel goed:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2018
Daarbij moet je de wat kleinere doorzichtige plastic pilaren door de taarten heen steken.

10

Hoi Saskia, ik begrijp uit je reactie dat ik dus bijvoorbeeld het bovenste plateau kan weglaten doordat elk plateau zijn 'eigen' buis heeft en niet

Hoera! Het is vandaag!

Petra1979 schreef:

Hoi Saskia, ik begrijp uit je reactie dat ik dus bijvoorbeeld het bovenste plateau kan weglaten doordat elk plateau zijn 'eigen' buis heeft en niet

Berichten [ 11 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke taartstandaard gebruik jij het liefste?