1 Laatst bewerkt door mariëlle (04-09-2008 10:18)

Onderwerp: tarzan

Hoi allemaal,
bijna dagelijks kijk ik op deze site (en soms nog wel vaker :) ). Taarten maak ik ook wel, maar posten op deze site (en in mijn album plaatsen) vergeet ik eigenlijk. Maar gisteren werd mijn zoontje alweer 7 jaar en hij wist al bijna een jaar dat hij voor zijn verjaardag een tarzan taart wilde (komt uit een boek van disney). Hij was er niet vanaf te brengen, zelfs pokemon (waar hij niet over uitgepraat raakt) was het niet.

Dus ik aan de slag. Dit is hem geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DATPNYZP.jpg

Meer plaatjes staan in mijn album. De vulling is simpel (grootste deel is gevuld met botercreme met rumaroma en verse aardbeitjes en een laag viervruchtenjam. Een klein gedeelte is gevuld met choladecreme van oetker (gekocht in kroatie) en vlokken en een laag viervruchtenjam.

Oh ja hij wilde net als zijn zusje ook taart trakteren op school, dus nog even snel een taartje gebakken, deze keer wel pokemon. Hiervan is de vulling botercreme met rumaroma, verse aardbeitjes en een een laagje aardbeienjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRMSUQJ6.jpg

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

Re: tarzan

wauw je tarzan is echt gaaf!!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Gaaf zeg, je zoon was vast apetrots op het resultaat?!

Amor Vincit Omnia

4

Die tarzan taart, is echt helemaal super.
Complimenten!!!

5

Waauw, knap gedaan hoor!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

6

Echt knap gedaan............

Vele en lieve groetjes Nicole

7

Wat een gave tarzantaart zeg....heel mooi

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Wat een ontzettend gave taart zeg!!!

9

Die tarzantaart is gaaf !!! Ik heb ook een bestelling voor een Tarzan taart staan voor een 4-jarige, maar zo mooi als dit gaat me zeker niet lukken. Hou 'm wel even vast voor de inspiratie.

Groet, Jolanda

10

Wauwie, mooie taarten....vind je tarzan taart geweldig!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

11

Hier log ik even voor in: wat een pracht van een taart! Geweldig gemaakt!!!!

12

En dit zijn dan van die taarten waarvan ik denk.................die eet je toch niet op??!!!!!!! wat Zonde!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

13

wauw je tarzan taart is echt super tof :) en je pokemon taart is ook al gaaf :) leuk gedaan :)

14

Een hele mooie tarzantaart!!

15

Oh, petje af zeg, wat een ontzettende mooie taart, wat een werk!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16

supergaaf!!!!

groetjes José

17

ik vind die tarzan helemaal te gek (die laat ik alleen nooit aan mijn kids zien anders willen ze ook zoiets :S )
waar ik mij wel over verbaas, rumaroma voor kids? lusten die dat?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

18

wow die tarzan is echt gaaf.. die andere is ook mooi!

19

wat een kunstwerk!

20

Zo zeg dat is en heel karwei! erg leuk!

21 Laatst bewerkt door mariëlle (04-09-2008 14:56)

Ik ben stiekum zelf ook wel een beetje trots.De tarzan is niet helemaal zoals die hoort te zijn, mooi stevig maar lang gespierd licham, deze is zeer gespierd en klein), maar ok

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

22

moet ik ook maar eens gaan proberen dan, ik neem tot nu toe alleen citroen en vanille mee. en hoeveel is een beetje ongeveer bij jou?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

23

prachtige taarten
rumaroma ik beken die doe ik ook altijd door de gele room zeker ook voor de geur heerlijk

24

Jeetje!!! Wat een Tarzan taart. Ik heb meteen de andere foto's in je album gekeken. Waar zijn die bomen van gemaakt? Is dat marsepijn? En dat watervalletje en water?
Echt hartstikke gaaf gedaan.
Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

25

Hij is echt supergaaf zeg die tarzan!! De pok

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl