Onderwerp: Botercrème schift als ik saroma erbij doe...
Ik had een vraagje. Heb hier laatst van iemand(weet niet meer wie) gelezen dat botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Botercrème schift als ik saroma erbij doe...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had een vraagje. Heb hier laatst van iemand(weet niet meer wie) gelezen dat botercr
ik heb het zelf nog niet gedaan maar ik dacht (ben wel blond hoor) dat het poeder door de bc moest (dus niet aangemaakt) Maar ik kan mis zijn. Ik blijf het volgen Heb ook zo'n zakje hier liggen.
Ik doe er ook geen bereide saroma doorheen maar alleen de poeder.
ik ook alleen maar de poeder, jammie heerlijk!!!
ik ook alleen maar poeder
Yep alleen de poeder........
Ik doe ook alleen het poeder en als het dan nog te dun is doe ik er poedersuiker bij tot het op gewenste dikte is.
Ik heb dit nog nooit geprobeerd, maar wanneer doe je de saroma er dan in?
Na het uur laten staan de van mix, of pas bij de boter als 'ie bijna helemaal klaar is met mixen?
hoi ik doe de saroma erin als de botercreme zeg maar klaar is, dus zowel mix als bter door elkaar en dan pas saroma.
Laatst met saroma met slagroom gedaan en een hele stevige mouse gekregen echt super
Ik doe juist bereide Saroma erdoor. Het botercr
Ik maak het dus wel aan met een beetje melk. Heb het pas 1 keer gedaan en moet zeggen dat het goed gelukt is.Ga het ook eens een keer zonder melk proberen.Denk dat de creme dan nog steviger wordt.
Ik heb de werkwijze gevolgd die hier in dit topic beschreven staat(iets naar beneden scrollen). http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=32242
Gebruiken jullie trouwens een deel van het pakje of doen jullie het hele pakje saroma erbij?
Ik gebruik een heel pakje saroma. dus boter zachtmaken, pakje erbij.. goed mixen. en als het te dun is wat poedersuiker.
werkt prima, en vind de smaak zo erg lekker, niet te zoet.
ik maak gewoon de botercreme (hele bak)
en dan mix ik
door 1 deel bijvoorbeeld aardbeiensaromapoeder
door 1 deel banaansaromapoeder
door 1 deel citroenrasp
enzo enzo
dus gewoon als de botercreme al klaar is (ik maak alleen nooit mix maar 1:1 botercreme dus weet niet of het dan anders is
groetjes no
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Botercrème schift als ik saroma erbij doe...