Onderwerp: wilton large cake leveler
Is dit een met een echt zaagblad of heeft hij ook een 'draadje', zoals de meeste taartzagen ? Zijn jullie tevreden over dit artikel ? bedankt alvast voor de reacties.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » wilton large cake leveler
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is dit een met een echt zaagblad of heeft hij ook een 'draadje', zoals de meeste taartzagen ? Zijn jullie tevreden over dit artikel ? bedankt alvast voor de reacties.
Deze heeft een echt zaagblad, geen draadje in elk geval.
Ik ben echt supertevreden over deze taartzaag!!
Omdat je deze op het werkblad/tafel zet (geen idee of dat met andere ook kan, ik heb alleen deze) en dan in hoogte verstellen krijg je mooie rechte lagen. Echt een aanrader!
Groetjes Erika
Hij is gewoon heel fijn als je grote taarten wilt snijden hij kan een taart van 45cm doorsnijden.
ok bedankt, hij is op mijn verlanglijstje gezet !
Kijk, dat wilde ik dus weten!! Weer iets om op het lijstje te zetten
Ik vind hem verschrikkelijk. Is veel en veel te licht waardoor hij altijd schuin gaat zagen. Heb toch al meerdere pogingen gedaan maar nee hoor. Deze zaag heeft me al 2 keer een bijna nachtmerrie bezorgd.
Ik ben aan het sparen voor de agbay.
ik heb spijt dat ik hem pas vorige week (voor mijn bruidstaart) heb gekocht, snijd veel sneller en beter dan die kleine met draadje.
ik heb (op school) al een paar keer met deze gewerkt en deze is veel steviger/groter en werkt super
even google op 116020 - BISCUITZAAGMES 50CM. * ranson
Dag karentje,maar vind je hem voor een beginner ook niet goed?Ik ga me maar houden aan taartjes(toekomst)van 22cm doorsnede.Misschien wordt het mij allemaal wat duidelijke op een workshop van jou he en:O
Dat lijkt interessant katleen ! Alleen vind ik het niet op de ranson site. Ga die vertegenwoordiger eens contacteren.
Ik gebruik het kleine taartzaagmes (dat ik wel super vind) tot 35 cm.
Ik heb hem ook sinds een paar weken en spijt dat ik hem nooit eerder gekocht heb, vind hem geweldig, het is even een uigave, maar werkt beter dan mijn vorige, zo'n kleintje met een draadje. Grootste probleem met die was, hij was te klein, kon 30 cm taartjes niet doorsnijden.
Karen, op de site van www.ranson.be typ je bij de zoekfunctie het nr in 116020 en dan krijg je het te zien. Degelijk en sterk, mesjes afzonderlijk bij te kopen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » wilton large cake leveler