1

Onderwerp: Een dummy voor psz

De juf vond het zo jammer dat hij nog niet af was maandag dat ik er dus maar gelijk aan begonnen ben. Hij is gevuld met piepschuim en hij is bekleed met artista klei. Wat een rotspul. Bijna niet strak te krijgen. Maar ik vind toch dat ik redelijk mijn best gedaan heb en meer kan ik niet doen.

Hij is hier en daar nog nat..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFWYLWGY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDRDNGHG.jpg

Ik moet er denk ik nog een klein taartje bij maken voor als er een kind drie word om het gat op te vullen van kaarsje nr 4.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Re: Een dummy voor psz

huh er staan toch 4 kaarjes op, als een kindje 3 wordt dan wordt er ook maar 3 kaarsjes aangestoken.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

3

Claudia Mv 2 schreef:

huh er staan toch 4 kaarjes op, als een kindje 3 wordt dan wordt er ook maar 3 kaarsjes aangestoken.

Bij ons op peuterspeelzaal gaat het zo. Ze worden drie dus pakken ze drie kaarsjes en gaan met zijn alle tellen met erop zetten. Dus als ze drie worden moet rondje nr vier even opgevuld worden. Want zo`n leeg rondje is niet leuk. Dus zat ik te denken aan een taartje.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

jolanda71 schreef:
Claudia Mv 2 schreef:

Bij ons op peuterspeelzaal gaat het zo. Ze worden drie dus pakken ze drie kaarsjes en gaan met zijn alle tellen met erop zetten. Dus als ze drie worden moet rondje nr vier even opgevuld worden. Want zo`n leeg rondje is niet leuk. Dus zat ik te denken aan een taartje.

Oo, zo! ;) Leuk idee!

5

Ik zie niets!!!!!!!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

6

Ik ook niet meer.. Volgens mij ligt mijn album eruit.

7

leuk!

groetjes José

8

Leuk gedaan hoor! En met klei lijkt me inderdaad niet makkelijk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Knap gedaan hoor met klei!

10

Ik mag ook nog aan de bak om zo'n taart te maken. Had hem ook graag al klaar willen hebben, maar ja....tijd. Deze is trouwens erg leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Dat ziet er heel vrolijk uit om de verjaardagen op de psz te vieren,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

jolanda71 schreef:
Claudia Mv 2 schreef:

Je kunt ook bij de blokker ofzo zo'n waxinelichtje in de vorm van een taartje of fruitje ofzo kopen, dan kan de juf die gewoon in plaats van het gewone waxinelichtje erin zetten .

Je hart fluitsert, luister goed!

13

Ohh wat leuk, Syb mag in oktober ook naar de psz denk ik, en hij gaat naar dezelfde als waar Sylke destijds geweest is, ik hoop stiekem dat die oude taart er nog is.......en dan heel beleefd zal ik aanbieden om een nieuwe te maken :D:D:D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

14

Micky schreef:

Ohh wat leuk, Syb mag in oktober ook naar de psz denk ik, en hij gaat naar dezelfde als waar Sylke destijds geweest is, ik hoop stiekem dat die oude taart er nog is.......en dan heel beleefd zal ik aanbieden om een nieuwe te maken :D:D:D

Hihi je heb gelijk. Het is erg leuk om te doen maar niet echt makellijk met deze klei.

15

Hij is zeer hartelijk ontvangen. Ze vonden hem schitterend.. Ach vergeleken bij de oude is deze ook een plaatje, al zeg ik het zelf :D

16

o ja die is gaaf ik heb nu mijn juf nou ja mijn juf die van school ook een dummy beloofd gaaaaaaaaaaaf

17

Knap hoor Jo...is niet makkelijk met klei ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

18

Wat een onwijs leuk idee!!! Helemaal leuk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

19

Wat een leuk idee zeg en het lijkt me niet zo makkelijk met klei.

Groetjes Angelique

20

Leuk geworden!

21

Leuk Jolanda

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!