1 Laatst bewerkt door frummeltje (02-09-2008 12:05)

Onderwerp: help !

hallo

ik ben bezig met een bruidstaart voor mijn nichtje : opdracht een hart (ivoor)met pastel kleurtjes en de namen
hij is nu zo , maar ik weet het niet , mis wat , ben niet te vreden
wat vinden jullie ?

heb 2 van deze harten op de en staan de namen op de andere moet de trouwdatum komen

heel graag jullie mening !

heb ook nog niks op de zijkant , wat moet ik daarmee ?

begin echt in paniek te raken , over ruim 2 uur zijn de kids al weer thuis en me dochtertje slaapt nu nog ff , hij moet af!

http://i37.tinypic.com/2yoo2zs.jpg

2

Re: help !

Hoi hoi,

Ik zou zeggen helemaal niks meer aan doen. Ik vind je hart erg mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Oh ik vind hem prachtig! Less is more!

4

ik heb dit er nog bij gedaan , ligt nog los kan het er zo weer afhalen , wat vinden jullie hier van ?
http://i35.tinypic.com/64gpqu.jpg

5

niet meer veranderen! anders wordt het te veel. Zoals babs zei, less is more

groetjes monica.
mijn album

6

Ik vond hem zonder sliertjes mooier (of helpt dat niet??)

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!

7

Wauw.....met die sliertjes erop is hij helemaal af...toppie...:thumb:

Groetjes Marlies.

8

Sliertjes weg!!!!!!!

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (02-09-2008 13:16)

zonder sliertjes is vrolijk en met sliertjes neigt het meer naar de engelse klassiekere taarten toe alhoewel de letters het wel weer vrolijker maken. ligt een beetje aan hoe het bruidspaar is. die ken jij beter dan ik. ik zou denk ik voor de bovenste gaan. bloemetjes halverwege en onderin zou ik danmisschien wel weer laten liggen.als ik er nog ff langer over nadenk en nog eens kijk, in mijn beleving botsen de funky letters een beetje met de klassiekere uitstraling van de taart met sliertjes (niet rot bedoeld, maar dat zegt mijn gevoel hierbij) maar toch heeft het ook wel weer wat.
zo, aan mij heb je dus eigenlijk ook niets :O

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

kwebbeltje schreef:

zonder sliertjes is vrolijk en met sliertjes neigt het meer naar de engelse klassiekere taarten toe alhoewel de letters het wel weer vrolijker maken. ligt een beetje aan hoe het bruidspaar is. die ken jij beter dan ik. ik zou denk ik voor de bovenste gaan. bloemetjes halverwege en onderin zou ik danmisschien wel weer laten liggen.als ik er nog ff langer over nadenk en nog eens kijk, in mijn beleving botsen de funky letters een beetje met de klassiekere uitstraling van de taart met sliertjes (niet rot bedoeld, maar dat zegt mijn gevoel hierbij) maar toch heeft het ook wel weer wat.
zo, aan mij heb je dus eigenlijk ook niets :O

woeha , lig hier in een deuk om je !
je hebt helemaal gelijk .... maaaaaaaar ik heb me moeder gebeld en foto's gestuurd en het is toch de onderste versie geworden , ze kent me tante beter dan ik en zegt dat die wel houd van veel en frutsels..
.. ik ga snel die andere maken , cijvers zijn gebroken , moet ik opnieuw uit steken en heb nu 2 van die kleine bloemetjes te kort....

11

Ik zou geloof ik ook voor de bovenste gaan
maar dan hier en daar een enkel pastelgroen blaadje toevoegen

cateren is ook gebakjes maken :)