1

Onderwerp: Rolstok of sileconen-roller

Hoi, Wat vinden jullie prettiger om te gebruiken, een rolstok of een roller met silconen bekleding (zoals ze bij de Xenos verkopen).
Ik gebruik nu de rolstok (van de webshop) maar vind toch dat je hier maar beperkt kracht mee kan zetten, lijkt me dat je met handsvaten dat iets beter kan.

Wat zijn jullie ervaringen?

Nicolette

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

2

Re: Rolstok of sileconen-roller

Ik heb ooit, op advies van velen hier, een stuk PVC buis bij de Gamma gehaald. Witte PVC buis, kost een paar euro per meter, die door de helft gezaagd en dan heb ik een flinke rolstok van 50 cm waar ik heel goed grote lappen mee uit kan rollen. Ik vind het zelf prima werken en kan er goed kracht mee zetten.

Groetjes, Tessa

3

Tessa,
Mag ik vragen welke diameter je pvc buis is? Wil na een paar taarten met een houten deegroller toch wel wat anders proberen.
Rosajati

Enjoy!

4

Effe meten....3,5 cm!

Groetjes, Tessa

5

Dank je wel!!!

Enjoy!

6

Voor mij niets anders dan een pvc buis!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Rolstok werkt ontspannender, want mijn silliconen roller is ALTIJD statisch en zuigt zo al het poedersuiker omhoog. Wat dus dan weer op je marsepein komt.

8

Pvc!

Ook pvc hier. Ik heb bij de gamma een pvc buis van een meter in 3 stukken laten zagen; 50 cm, 30 cm en 20 cm.
Zo heb je voor elk werkje de goede maat.

Groetjes Renske

10

Toch maar eens naar de Karwei denk ik.....

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

11

ikke ga ook maar eens een bouwmarkt opzoeken hier denk ik

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.