Re: Schilderen maar !!!
Hey Koenie,
Daar ben je weer??? Genoten van je vakantie??? EN meteen alweer 2 leuke taarten zeg. Vooral de tweede taart, heel leuk die 'mooie';) naam in bolletjes geschreven 
x Amy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schilderen maar !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hey Koenie,
Daar ben je weer??? Genoten van je vakantie??? EN meteen alweer 2 leuke taarten zeg. Vooral de tweede taart, heel leuk die 'mooie';) naam in bolletjes geschreven 
x Amy
Hoe kom je erop een verfblik! Maar hij is prachtig geworden hoor. De bloementjestaart ook trouwens.
Heee die Koenie, weer terug van weg geweest!!! Zo, en gelijk weer aan de taart. Je heb weer mooie taarten gemaakt hoor,vooral die met de bloemen is mijn favoriet, zo vrolijk. *) Ik ben een paar keer vergeten mijn vullingen te vermelden bij mij taarten, werd gelijk op het matje geroepen, want Koenie vraag altijd naar de vullingen werd er gezegd. Jammer dat je er morgen niet ben, maar we eten jou stukje wel op (ik heb net gehoord wat er in zit):9
:lol::lol:. Dus ik eet maar niet morgen ochtend.
Twee hele mooie taarten,vooral het verfblik.
Heey Koen wat gezellig dat je weer terug bent!!
De blommentaart is leuheuk en de verfpot is superdepuper!!!!
Hey Koenie! Welcome back! Ik had je al gemist. En gelijk weer 2 mooie taarten in de parade. Gelijk weer helemaal los. Heb je genoeg energie op gedaan?
Schitterende taarten! Dat verfblik zo heel leuk bed8. Lijkt net eggie.
Merhaba. Hoi meisie. weer terug in ons eigen landje.
Gelijk weer aan de slag zie ik.Nou ze zijn weer geweldig.
Vooral die bloemen, daar word ik gelijk weer vrolijk van.
Oww wauw die schilderpot is leukk.
Hiep Hiep, daar is ze weer! En weer mooi mooi mooi! Toedels! 
Wat een leuke en mooie taarten zeg!
Vind het erg leuk bedacht hoe je de naam (Amy) hebt gemaakt!
Wat een binnenkomers zo net na de vakantie!Verfblik is erg leuk gedaan,zo met die kwast.En de taart voor Amy is ook erg schattig 
En die zou ik dus bijna gemist hebben! Toch maar goed dat ik weer eens een dagje ben gaan zitten om reacties te geven en alles door te spitten 
Ze zijn echt weer te leuk en te mooi om op te eten!
Schitterend geworden, vind je bijpassende onderbord bij Ties z'n verfpot ook erg leuk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schilderen maar !!!