Onderwerp: heeft iemand dat weleens geprobeerd?
een taart vullen met een olvarit fruithapje? Lijkt me best lekker, maar zou het kunnen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een taart vullen met een olvarit fruithapje? Lijkt me best lekker, maar zou het kunnen?
Mijn eerste reactie is 'gatsie'. dan zou ik gewoon lekker vers fruit pureren...
Ja, dat doe ik normaalgesproken ook maar ik heb niet altijd verse mango's en aardbeien in huis bijvoorbeeld. Vandaar dat mijn dochter ook wel eens 'vers fruit' uit een potje eet. Ik noem het trouwens olvarit, maar ik heb meestal biologische hapjes en die zijn heel lekker hoor (smaken niet naar de zaterdageditie van de volkskrant!)
volgens mij moet dat wel lukken, maar ik zou opletten met ananas (en nog meer tropisch fruit maar ik weet niet meer welke) want volgens mijn gaat dat niet goed met zuivel (volgens mij) dan wordt de vulling dun en loopt alles eruit en dat is jammer.
Ik denk dat je kapsel dan wel erg soppig wordt door het vocht.
Ja, ik heb het ooit gedaan toen mijn oudste 1 werd. (wist ik veel ) Het was een recept uit zo'n boekje wat je toen kreeg. Maar ik wil je als tip geven zelf lekker fruit te pureren, want eigenllijk was het gewoon best vies.......
Groetjes,
Mirjam
Mij lijkt het niet echt wat
Maar goed... nooit geprobeerd.
Ik zou zeggen: probeer het en vertel ons of wij het wel of niet moeten doen
Brrrr babyprut uit een potje (om het even welk merk). Lijkt me echt heel zonde van een taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » heeft iemand dat weleens geprobeerd?