1

Onderwerp: botercreme?? Of is het iets anders

Hallo allemaal,

Mijn zoon is vandaag begonnen op zijn nieuwe school en omdat hij in de vakantie jarig is geweest mag hij morgen trakteren. Nu ben ik de muisjes en de krokodilletjes aan het maken (zie wendy's cupcakes) en vraag me af of bij de krododilletjes dit nu botercreme is met een kleurtje, ik heb namelijk niet genoeg marsepein in huis, dus ik wil eigenlijk iets er bovenop spuiten en daar dan de marsepeinbeestjes uit laten komen. Wie weet dit of wie weet wat ik zou kunnen gebruiken. En kan ik dit vandaag al klaar maken en in de koeling zetten, zodat ik het morgen alleen maar hoef te pakken. Ik hoor graag van jullie

groetjes chantal (chanttie57)

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: botercreme?? Of is het iets anders

Dat is inderdaad botercreme met een blauw kleurtje.
Ja kan het nou al maken hoor. Spuit de cupcakes mooi op en stop de krokodil erop.
In de koeling en morgen uitdelen.

3

Re: botercreme?? Of is het iets anders

Hallo Babs,

Ontzettend bedankt voor je snelle reactie, dat scheel weer een hoop stress. hi hi, ga ze zo weer naar school toe brengen en dan gauw aan de slag. Dank je wel nogmaals

zal de foto laten zien als ze klaar zijn.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl