Re: Littlest Petshop en droomboom
De eerste taart is leuk, maar die boom vind ik echt helemaal GEWELDIG!!!!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Littlest Petshop en droomboom
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De eerste taart is leuk, maar die boom vind ik echt helemaal GEWELDIG!!!!!
heele mooie boom zeg super gedaan
Zo, die boom heb je schitterend gemaakt!! Ben er benieuwd hoe je die boomstam heeft gemaakt zodat de bovenste taart erop kan blijven staan!!
Vind de taart in zijn geheel ook erg mooi, ziet er heel strak uit, de ondertaart, en erg leuk en vrolijk met al die bloemen!
Wat een gave taart! Ik wil ook wel weten hoe die in elkaar is gezet. Die andere is zeker ook erg kunstig, met 40 graden gemaakt.
Btw, voor een volgende keer ofzo, als je de taart dan op een kartonnetje op iets zet wat kleiner is als de taart, kan je wel de blaadjes er overheen laten vallen
Helemaal geweldig...Jeetje wou dat ik dat kon!!!!!
Toppie..
Groetjes chantal
Dames, dank voor de complimenten! Ik bloos ervan! Natuurlijk was de visite ook complimenteus, maar die vinden een "niet-van-de-bakker-taart" al gauw bijzonder. Jullie oog is toch kritischer! Overigens heb ik deze taart volledig gepikt van Wilton, hoor! Niets zelf verzonnen. De constructie is kinderlijk eenvoudig: een drielaagse taartstandaard waar ik het middelste plateau tussenuit heb gelaten. Vervolgens de paal bekleed met chocofondant en hier rolletjes fondant tegenaan geplakt.
Nu wordt het echt tijd om een workshop bij SimoneB te gaan volgen, zodat ik ook nog mooie foto's kan maken!
wauw die boom is super!
echt heeel erg mooi 
Vind die boom echt SUPER, die gaat zeker op mijn to do-lijstje!!!
Oow super zeg zo met die boom. En je petshop taart, knap zeg met 40 graden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Littlest Petshop en droomboom