Onderwerp: Mijn papa is vandaag 60 geworden!
Voor mijn vader die vandaag 60 is geworden heb ik deze chocolade taart gemaakt. Het is een chocolade cake met chocostukjes gevuld met kersenvlaaivulling en mokkacr
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn papa is vandaag 60 geworden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn vader die vandaag 60 is geworden heb ik deze chocolade taart gemaakt. Het is een chocolade cake met chocostukjes gevuld met kersenvlaaivulling en mokkacr
Gefeliciteerd met je vader en met deze schitterende taart...WAUW!!!
prachtige taart en lekker zeg. Happy birthday voor je vader.
Gefeliciteerd met je vader!!
Wat een mooie taart zeg!Heel mooi die kleuren combintatie!
Zo chocoprinses
wat heb je een mooie en gewichtige taart gemaakt. En nog gefeliciteerd met je vader!!!
Wat weer een mooie heerlijkerd!!!! :-D (En nog gefeliciteerd met paps)
En wat blijf ik toch jaloers op je!!! Wat hebben jullie weer een hoop werk verricht! Het ziet er super uit!! Petje af voor jou en je klusteam!!!!
Proficiat, ziet er mooi en lekker uit!
Leuke taart zeg! Gefeliciteerd met je papa!
Heb net even op je site gekeken, wat leuk allemaal zeg. En wat heb jij handige mannen in je buurt 
Ziet er mjam uit zeg en natuurlijk gefeliciteerd met de 60plusser!
Nog gefeliciteerd met je papa. Jij bent helemaal een mooie!!!! Taart voor hem maken en dan krijgt ie er zelf niet eens een stukje van. Hij klinkt wel overheerlijk. Volgende keer even bellen hoor, dan kom ik een stukje mee
Heel mooi! En hij klinkt ook errug lekker 
Gefeliciteerd! en hij ziet er erg mooi uit!
Gefeliciteerd met je papa en wat een prachtige taart!
jammie dat ziet er goed en lekker uit
Wat enorm moooi gedaan! Mooie kleuren!
Ohohoh,zelf opeten!!!!
Hij ziet er wel heel erg lekker uit,daar moet je je tanden wel inzetten,hij is mooi met dat zwart/blauw.
Gefeliciteerd met je vader/opa.
Wat een prachtige kleuren combi! Heel mooi gemaakt!
Gefeliciteerd met je pa....
Wat heb jij een moooiiieee keuken....wauw.....
Groetjes Marlies.
Wat een prachtige kleurencombinatie. En heel slim om een taart te maken en niet te bezorgen. Kun je hem lekker zelf opeten. Maar dan wel op de gezondheid van je vader natuurlijk.
Nog gefeliciteerd met je papa. Jij bent helemaal een mooie!!!! Taart voor hem maken en dan krijgt ie er zelf niet eens een stukje van. Hij klinkt wel overheerlijk. Volgende keer even bellen hoor, dan kom ik een stukje mee
Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Wat een origineel idee om zo de verjaardag van je vader mee te vieren. Dat is net iets feestelijker dan een telefoontje, kaartje en later een keer een kadootje. Zo is hij toch even dichterbij (ook al ligt de taart nu in de vriezer
)
Gefeliciteerd!!
hij ziet er schitterend uit, ik had er overheen gekeken denk ik. erg mooi. maar idd voor zijn verjaardag maken en dan zelf houden whahahah we verzinnen ook alle redenen om maar een taartje te bakken
gefeliciteerd nog overigens.
btw, heeft hij hem wel gezien op een foto oid? wat vodn hij er van? was hij niet jaloers
?
zijn de hartjes trouwens nog ondersteund aan de achterkant? hoe heb je dat zo vast gekregen?
wauw wat een chique chocolade taartje 
Gave taart zeg!
En je keuken ziet er ook niet mis uit! Grappig idee dat je zo dichtbij woont... Misschien moeten we gewoon eens gewoon afspreken? Een workshop kom ik ook zeker nog bij je doen (heb al wat meiden die mee willen) maar ja, eerst op VAKANTIE!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn papa is vandaag 60 geworden!