Re: Belgische feesttaart voor 100 personen !
wat een GEWELDIGE taart....echt helemaal top......echt ongelovelijk...wat een originaliteit weer........nou heb ik dit allemaal gezegd en nog schieten woorden te kort.........zucht...
www.taartenmeer.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Belgische feesttaart voor 100 personen !
wat een GEWELDIGE taart....echt helemaal top......echt ongelovelijk...wat een originaliteit weer........nou heb ik dit allemaal gezegd en nog schieten woorden te kort.........zucht...
Wat een megafantastische superdesuperleuke taart!
Wauw hij is echt gaaf !
Prachtig, helemaal af. Mijn complimenten hoor 
als kok zijnde zeg ik , super taart
Terign jantje! Oh mag ik dat wel zeggen? Denk het echt neit, maar vind hem zo supergaaf! Zag eerst de foto en dacht jeetje een nieuwe die zoiets gaafs maakt, toen de naam felicitaartjes. Huh? die hebben we al. Ojee weer iemand die namen steelt dat wordt weer ophef 
Dus ik klikken op de website en................ voila! Gelukkig toch de vertrouwde felicitaartjes meisjes! Wat een opluchtig. Meteen viel het kwartje, het kan ook niet anders zo'n taart, dat kan maar van 1 kant komen (2 in dit geval).
ERG COOL MEIDEN!
GEWELDIG!!!!!!
Ieder voor zich zijn jullie al goed, maar samen zijn jullie echt SUPER!!!!!
wauw echt heel mooi!!
Geen piece of cake maar een piece of ART.
Helemaal gaaf!!! Wauw!
Het is weer een kunstwerk! Wat zijn jullie toch een stel kunstenaressen zeg! Beau Gateau pak je biezen maar! Dit is pas echt mooi, en helemaal echt!
prachtig zeg wat een mooie taart ik blif kijken want hij is SUPER!
Wow, wat een toptaart wederom. Ik blijf er naar kijken!
Ohhhhhh....WAUWIE!!!
Wat een super gave taart is dit zeg! SUPER 
Mooi uitgevoerd...missie geslaagd 
Wow, diep respect voor deze mega-gave originele supermooie taart!
Wat een pracht van een taart. In een woord geweldig. Wat zal casper die leuk gevonden hebben.
Echte kunst.......en nu te hopen dat zijn punten net zo hoog worden als de kwaliteit van deze taart!!! CHAPEAU!!!
.............Schitterend.............geen andere woorden voor!!! Hoe was de reactie???
Jeetje mineetje zeg, dit is werkelijk ongelofelijk wat een beauty !!!!!!!!!!!
En trouwens ook lef hoor van dat joch 13 jaar en dan al zover van mammie.
Voor jullie een stevige pluim !!!!!!!!!!!!!
Jolanda
tjeeeeee...........................en n
SUPER!!!! Zo leuk gedaan zeg met die pan bovenop. Helemaal gaaf!
Jeetje. Hier word ik stil van...
jemig zeg wat een fantastische taart!!
das zeker niet niks nee als je 13 jaar bent zo'n opleiding..
hij is echt super gemaakt zeg , en zo groot!!
Jeetje meiden, wat een prachttaart. Mijn nonkel is ook kok en heeft voor zn 50jaar een feestje. Mag ik jullie prachttaart als inspiratie gebruiken
? Niet dat ik het even geweldig zal doen hoor. Maar jullie zijn echt top. Ik blijf er maar naar kijken....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Belgische feesttaart voor 100 personen !