1 Laatst bewerkt door Knubje (30-08-2008 22:08)

Onderwerp: Experiment Choco-dromen en Zijde-zacht

Ik wilde eens een aantal dingen proberen. Ben niet helemaal onder de indruk maar ach....... ze waren toch lekker voor onszelf hihi.

Ik wilde graag eens de saroma botercreme's uitproberen (banaan,choco en vanille) en wat uitgeprobeerd met spuiten.Niet echt mijn ding geloof ik.
Ze smaakten er niet minder om hoor ;) De CC's met botercreme was chococake en die met fondant waren gewone cakejes.

Tips altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C7FZXFEV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-34WEYAAZ.jpg

Oja sorry voor de vreselijk lelijke oetker caisses,maar die moesten na jaren in de kast te liggen nu toch maar eens op hahahahaha.
Trouwens vreemd! Ik heb altijd het probleem dat de caisses van de webshop zo doordrenkt worden met vet. Ik houdt me aan het recept van de cupcakemix maar vraag me af waarom dit toch steeds gebeurt. Ga vanaf nu alleen nog maar de zilveren caisses gebruiken.....dan zie je dat niet en heb je ook geen last van loszittende papiertjes ;)

Groetjes Angelique

2

Re: Experiment Choco-dromen en Zijde-zacht

Hmmm, ik begin net terug wat (lekkere) honger te krijgen...... stuur je er eentje op naar Lommel ?

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

3

OOOOOOOHHHHHHHH Angelique!!! Breng je me er een paar. daar hebben we hier nu wel zin in hoor!!! (heb dus nachtdienst :lol:)

Ze zien er heerlijk uit!!!

4

jammie jammie ziet er lekker uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

jammie :9

6

En Lique...heb je nog wat over???...ik hou me ook aanbevolen voor die heerlijke CC :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

ikke ook :lol:
Heb altijd wel trek in iets lekkers :Y

Groetjes Marlies.

8

Wij gaan zo bbq-en maar als toetje gaat zo'n cc er wel in ;)

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

9

Ik vind het er leuk uitzien hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

honger honger honger.... :lol:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11 Laatst bewerkt door Jannytje (01-09-2008 11:45)

Knubje schreef:

Trouwens vreemd! Ik heb altijd het probleem dat de caisses van de webshop zo doordrenkt worden met vet. Ik houdt me aan het recept van de cupcakemix maar vraag me af waarom dit toch steeds gebeurt. Ga vanaf nu alleen nog maar de zilveren caisses gebruiken.....dan zie je dat niet en heb je ook geen last van loszittende papiertjes ;)

Bij de papiertjes van de webshop heb ik hetzelfde probleem. Daarom gebruik ik meestal die van dr oetker. Dat is wat dikker papier en dan heb ik er geen last van. Alleen jammer dat er geen witte papiertjes van zijn. Die gekleurde zijn wel leuk maar het past niet altijd.
Cakejes zien er trouwens erg smakelijk uit.

Groetjes Janny