Onderwerp: 4 taarten van deze week
en 1 van de week er voor ;

en deze week 4 :

Taart van 23 bij 23 cm, voor een (bijna) opa die een ballonvaart kado krijgt! deze bijpassende taart. gevulde met: een dun laagje lemon curd, sinaasappelroomcreme en abrikozenjam.

Patrick is helemaal wild van vrachtwagens vertelde zijn moeder, daarom voor hem deze 3D truck, hij is helemaal gemaakt van cake. oplegger is van waikikicake, dat is met ananas en cocosmelk. t gevaarte was 44 cm lang en 14cm hoog en breed. en woog bijna 4 kilo!

Een luxe gevulde taart met John Deere logo voor een trekkergek

Diddlina voor Laura die van ballet houdt. Super leuke taart om te maken!
had hem vanavond om 10 uur klaar, gelijk weg gebracht , was een spoedje voor mensen die ik totaal niet ken , moeder belde mij , had een visite kaartje hier int dorp van mij bij een kinderkleding winkeltje mee genomen ( liggen bij de kassa) en wilde een taart bestellen , ik zat helemaal vol maar wou geen nee zeggen. laura hield van dolfijnen, ballet , gitaar, hokky en formule 1 ... slik..... tja wat maak je dan ? geen formule 1 natuurlijk als je eindelijk eens een meisjes taart mag maken !
zo in eens gaat het dan lopen , dood eng ...volgende week weer 4 en als ik wil zelfs 5!
heb echt de hele week niks anders gedaan dan taarten maken!
t kost me ook nog heel erg veel tijd , ik ben nog niet zo lang bezig met taarten, en het verzinnen en uitwerken kost daarom denk ik meer tijd .
http://www.facebook.com/pages/Deleukste … 864?ref=ts
die truck wil ik ook eens maken!)