Onderwerp: Dikkie Dik!!! Wat doe je nou????
Deze taart is voor de dochter van mijn nichtje. Toevallig had ik voor vandaag 2 opdrachten staan voor een Floor, ze werden beiden ook nog eens 2 jaar! Alleen is deze taart voor een meisje. De taart die ik eerder vandaag heb gepost was voor een jongen.
Ik had op internet de conclusie getrokken dat Dikkie Dik vaak erg lompig is en veel ongelukjes meemaakt. Ik keek het vroeger ook en het werd voorgelezen, maar dat was erg ver weg gezakt...
Maar goed, dikkie dik is dus in de taart gevallen. Met icing heb ik zogenaamd slagroom uit laten lopen vanaf de taart. Vond het wel een leuk effect.
M'n nichtje was er super blij mee, iedereen reageerde super enthousiast. Toen de taart werd aangesneden, begon mijn nichtje voor de grap met snijden in de nek van dikkie dik. Er stond een mannetje van een jaar of 2 a 3 bij de tafel die steeds au au au zei voor dikkie dik. Een ander meisje dat bij de tafel stond, zei , nee joh, hij is toch niet echt!
Een hele discussie tussen die kinderen, maar ze vonden hem allemaal erg mooi en lekker! Ik werd helemaal warm van al die positieve feedback.
Vulling is trouwens BC met bananen saroma en chococreme met gemalen oreo-koekjes chocoladesmaak. Hij was super lekker!!!

www.facebook.com/TaartvanTirs

grappig gemaakt zeg! Typisch iets voor Dikkie Dik