1

Onderwerp: Hoi, ik stel me even voor!

Hoi,

Ik ben net lid van dit forum, maar wel zo netjes om me even voor te stellen:
Ik ben Hanneke 32 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 zoontjes (4 en ruim 1,5jaar). Via mijn buuf bevangen door het taartenmaakvirus en ik heb er inmiddels 4 gemaakt. Allemaal nog 2-D, maar 3-D staat wel in de planning.
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik echt nog maar een rookie ben op het gebied van taarten maken en ik wel de nodige tips kan gebruiken. Het gaat me trouwens best wel goed af en ik was na taart nr1 al helemaal verslaafd. Ik vind het ook erg ontspannend werken.

groetjes, Hanneke :)

2

Re: Hoi, ik stel me even voor!

welkom op dit enorm verslavende forum :D
tips zijn hier zeker te vinden en als het niet te vinden is gewoon vragen
en... showen die taarten :D:D:D

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

welkom!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Welkom!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

welkom op dit gezellige forum

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Leuk hoor. Ik ben ook lid van een ander forum (en fanatiek) van een bepaald tenttype en ik vind het altijd wel gezellig.
Ik heb wel foto's, maar die van de laatste taart heb ik nog niet op de computer overgezet...wordt vervolgd. Het was een cars-taart trouwens, 2-d met een geblokt vlechtwerk als basis (helskarwei). Overigens kwam ik toen tijdens die taart achter een wel heeel handig hulpmiddel: de pastadeegmachine om mooie plakken te makene van het marsepein (ook handig om lijntjes mee te maken met de spaghettistand).