1

Onderwerp: Miss maxi en mini

Ben eigenlijk een beetje over mijn toeren begonnen aan deze barbie. Ze was al een hele tijd geleden bestelt. En of ik ook een gewone cake kon maken. Neen daar heb ik eigenlijk geen tijd voor. Of iets voor er op ...een kleine prinses ofzo. Ok

2

Re: Miss maxi en mini

Arch, wat erg zulke mensen die niet weten wat ze nu willen en niet hun afspraken nakomen!
Maar het meisje krijgt in ieder geval een mooie barbie! Heel mooi gemaakt, je jurk vind ik ook super :Y

3

sommige mensen....arrg
maar ze zijn heel leuk geworden

4

Wat een muts!!!
je besteller hoor, niet je Barbie's, want die zijn prachtig!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

5

Mooie Babie's hoor :thumb:

6

Barbie's zijn heel mooi geworden hoor, ondanks de ellende met de besteller. Ik persoonlijk zou er al geen zin meer in gehad hebben.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

7

jeetje wat een verhaal :D
maar supermooi zijn ze!!!!!

groetjes José

8

Wat een gedoe zeg,ook erg vervelend voor jou,maar je barbies zijn schitterend enhet kleintje erbij is ook heel leuk.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Erg mooi gemaakt!

10

mooi gepresteerd onder gestresste omstandigheden :D en da's jammer voor het meisje, want het is natuurlijk de laatste keer dat ze zo'n prachtige taart van jou krijgt ;)

Alles goed???? nee 3 fout

11

Wat kunnen mensen toch onnadenkend zijn. Jammer dat ze zo'n mooie taart krijgen :lol:

12

...........Zucht..........van zulke mensen kan je zooooooo moe worden...maar je hebt er wel een mooie Maxi en Mini dame van gemaakt...Toppie!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Nou heb ik hem maar zelf geleverd (pa nam hem gewoon aan ) nadat ik de mama aan de lijn had. De pop leveren bleek een misverstand (ze had hem in haar brievenbus gedropt ipv in de mijne :lol: )
En ze krijgen nog taarten van mij hoor. Het is wel een leuke vrouw maar aan afspraken houden doet ze niet zo goed ...zij heeft volgens mij nooit stress :lol:

14

Wat een gestress zeg! Maar je hebt er absoluut iets moois van weten te maken!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Wat mooi gedaan joh!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

16

Maar ze zijn wel heel erg leuk geworden, ondanks je stress

Veel taart plezier