Onderwerp: Becel Light (botercreme) Iemand ervaring ?
Heeft er iemand ervaring bij het maken van Botercreme, om in plaats van roomboter
Becel Light te gebruiken ?
Hoor graag van jullie !!
Groetjes Katy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Becel Light (botercreme) Iemand ervaring ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft er iemand ervaring bij het maken van Botercreme, om in plaats van roomboter
Becel Light te gebruiken ?
Hoor graag van jullie !!
Groetjes Katy
Geen ervaring, maar het lijkt mij niet echt lekker. Ik weet niet waarom, maar het klinkt vies
t lijkt mij ook niet echt lekker, maar zoveel botercreme hoef je toch ook niet te gebruiken in een taart?
In becel zit te veel water. Met als gevolg dat je fondant gaat smelten. Dus geen optie.
Je kan zo of zo geen botercreme maken met welke light boter dan ook omdat het gaat schiften.....ik heb het wel al geprobeerd!!!!WE ZOUDEN EENS LIGHT TAART KUNNEN MAKEN!!! hahaha
Botercreme alleen met echt boter maken, die is van melk gemaakt en de rest is plantaardig met veel te veel water.
En alleen echte boter geeft echte romige smaak.
ik heb de botercreme een keer per ongeluk met margarine gemaakt...en dat ging goed, en iedereen vond het lekker...
Gebruik altijd margarine en krijg veel complimenten dat het zo lekker is.
Groetjes,Jennie
Nou ben toch maar lekker eigenwijs geweest en heb het toch maar geprobeerd...moet zeggen dat het resultaat me meevalt.
Ik zou het allen nooit weer doen...toch maar ROOMBOTER
Bedankt allemaal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Becel Light (botercreme) Iemand ervaring ?