Onderwerp: Bioscoop taart
De opdracht was iets met bioscoop/film want daar gaat hij graag heen. Gevuld met slagroom en jam. Ik heb later nog gouden sterren erop gedaan, bedankt voor de tips!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bioscoop taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De opdracht was iets met bioscoop/film want daar gaat hij graag heen. Gevuld met slagroom en jam. Ik heb later nog gouden sterren erop gedaan, bedankt voor de tips!

Nice. Ik zelf vind hem een beetje saai, maarja, dat ben ik maar!
En qua saai bedoel ik een beetje veel donkere kleuren!
Js ik zat nog te twijfelen of ik er nog blauwe/rode sterren op zal doen, ze komt hem vanavond halen dus ik kan nog veranderen..
Okej. Dan is het misschien wel iets vrolijker. Maar het kan ook kopen door de donkere achtergrond..
Ja, gouden sterren maakt het denk ik n
Ja ik maak gouden sterren.. bedankt!
Ik vind hem leuk, en dat donkere vind ik ook wel weer bij film horen, maar gouden sterren zouden natuurlijk super leuk staan!
zeker weten gouden sterren, mss zelfs ook nog zilver? fluweelrood past trouwens ook goed bij de bios, maar waar je dat moet verwerken? wel mooi strak trouwens!!
groetjes Ellen
Wauw...mag ik die opslaan????
Mijn zoon wordt op 17 Nov. 19 jaar en die woont bijna in de bioscoop zovaak gaat hij erheen
:lol:
Hele mooie gave taart:Y
Met sterren erop zal hij nog iets vrolijker zijn....maar ik vind hem nu ook al Gaaf.....
Groetjes Marlies.
Ik vind 'm ook heel gaaf hoor !! Het is toch al zo moeilijk om een mannen-taart (en dan bedoel ik niet 18+) te bedenken/maken. Ik vind het wel passen met die kleuren.
SUPER GAAF !!
Gouden sterren !!! 
Leuk zo! Ik heb hem niet gezien zonder sterren, maar zo vind ik hem heel leuk!
Lijkt me ook een moeilijk thema 
Hij is leuk en heel erg toepasselijk voor het thema bioscoop.
Ik vind het een super leuke en mooie taart! Heb je leuke reactie gehad toen ze hem kwamen ophalen?
Erg mooi geworden zo, die sterren maken het helemaal af!
Super gave taart 
Wat leuk gedaan!!
Leuk gedaan!!
Mooi gedaan, en die gouden sterren maken het helemaal af!
Mooi!
Nou is die el super vet!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bioscoop taart