1

Onderwerp: fondant kopen in regio den haag

Hallo allemaal, is er iemand die mij kan vertellen waar ik in den haag fondant kan kopen, (of zoetermeer e.o.) Ik ken de winkel in de passage, maar isschien zijn er meer winkels die het verkopen.
alvast bedanktvoor de reactie!

kijk op www.carola-taartjes.hyves.nl voor mijn taartjes...
en bij deze iedereen bedankt voor de inspiratie en ideeen!

2

Re: fondant kopen in regio den haag

geen idee, ik bestel bij de webshop of maak MMF zelf.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3 Laatst bewerkt door jojade (27-08-2008 20:44)

sligro forepark
planet cake en molen dedriekleur in rotterdam

misschien die taartenwinkel in het stadshart, daar naast die koffie/thee winkel vlakbij de c&a.

Ik koop het bij de webshop

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

5

Ik verkoop (ruim O-) ) voor en na workshops ook vanuit een beperkt assortiment. Locatie: Westland, zie signature.
Trouwens is dit na de zomersluiting vanaf maandag weer, voorraad is net aangekomen vandaag  (arme GLS-meneer :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik ben gisteren naar de 'taartjesfabriek'geweest in het stadshart en heb daar rolfondant gekocht voor € 6,00 p.k. Geen idee of het wat is, ga het van de week uitproberen. Ze hebben er ook kleurstoffen en heel veel decoratiemateriaal, maar wel en beetje aan de prijzige kant moet ik zeggen!

kijk op www.carola-taartjes.hyves.nl voor mijn taartjes...
en bij deze iedereen bedankt voor de inspiratie en ideeen!