Onderwerp: baby cupcakes
Voor het eerst ook baby cupcakejes geprobeerd!!! Vind ze wel grappig...
Ik hoor graag tips!!!
groetjes Tries
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » baby cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst ook baby cupcakejes geprobeerd!!! Vind ze wel grappig...
Ik hoor graag tips!!!
groetjes Tries
Wat zijn ze schattig! Heel leuk met die Hello Kitty spekkies erop.
ha...ha....van die hello kitty's heb ik ook al 5 zakken ingeslagen,ze zijn erg leuk geworden hoor,ook die voetjes zijn schattig!!
groetjes danielle
Heel erg leuk! Ik vind die voetjes zo schattig!
Maarre die spekkies... zijn die zomaar ergens te koop? (Ik keek natuurlijk eerst niet goed en dacht dat je ze geboetseerd had, iedereen kan het ook z
wat een leukerds zeg, zat echt naar de kitty te kijken, van hoe heb je dat gedaan!, super
Ze zijn erg leuk zeg!
Schattig, hoor!
Die kitty's heb ik ook al een aantal weken in huis. Mijn oudste is van het weekend jarig en
ik had al ook al het idee om ze te gebruiken voor haar traktatie.
Groetjes Evelotte
Erg leuk zo met die kitty spekken en die voetjes zo schattig!
Heel erg leuk! Ik vind die voetjes zo schattig!
Maarre die spekkies... zijn die zomaar ergens te koop? (Ik keek natuurlijk eerst niet goed en dacht dat je ze geboetseerd had, iedereen kan het ook z
Wat een lieve cupcakejes!!!
Vanmiddag nog verschillende filialen binnen gerend in Stad...maar nee hoor! Geen Hello Kittyspekkies voor mij...eh de vriendinnetjes van & mijn dochter bedoelde ik. Hihi.
(Heette ze niet eerst Musty? Ooit( 1979?) tijdens het zomerreces van Sesamstraat werden er filmpjes van uitgezonden)
groetjes Sas
super leuk
gr marie
Ze hebben ze bij ons ook bij de Hoogvlietsupermarkt! Misschien wel tijdelijk?
schattig
erg leuk
hier in zwolle nog in overvloed heb ze vanmiddag nog in me handen gehad... maar heb geen meiden
nou geen tips hoor zien er hartstikke leuk uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » baby cupcakes