1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (01-09-2008 12:37)

Onderwerp: ook deze vandaag nog gemaakt

naast de logotaart van vandaag had ik ook deze taart gemaakt. ik had achter elkaar de biscuits gebakken en ook gevuld en afgesmeerd en bekleed. toen ben ik eerst de logo taart gaan maken en vanavond heb ik deze afgemaakt. dit is voor een opdracht en er komt nog een klein meptaartje bij. hij is erg rustig gebleven, ik vond dat wel mooi bij een nijntje taart.
het bekleden van deze taart ging niet echt lekker. de lap scheurde toen ik hem om de taart legde. ik heb hem er gelijk weer afgetrokken en wonderwel ging dat erg goed. het was ook een 1 seconde reactie zonder twijfel. toen kon ik gelukkig de fondant opnieuw gebruiken en toen lukte het wel. gelukkig maar, het is een 25x 25 cm taart dus dat fondant is dan niet goedkoop, zonde om weg te kieperen.
wederom op verzoek vanillecreme met aardbeienvlaaivulling.
volgende week wil ik weer een taartje met een andere vulling maken.
het was trouwens mijn eerste nijntje.
zo nu wil ik voor de rest van de week geen taart meer maken, morgen eerst als een speer wat in huis doen. :O

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20320799/332103187.jpg
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20320799/332103194.jpg
nu ook het meptaartje erbij ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20320799/332689437.jpg
beetje andere belichting maar de kleuren zijn exact dezelfde.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ook deze vandaag nog gemaakt

supermooi!!!! ik wil binnenkort ook een nijntje maken voor dochtertje van collega.
maar heb nog geen ervaring met puzzelen, dus ga ver van te voren maar aan de ang :D

groetjes José

3

Zo die is super goed gelukt! Nijntje lijkt precies!mooi strak bekleed!en leuk afgewerkt en dat randje en die bloemetjes!

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (27-08-2008 20:49)

Ilseb schreef:

en leuk afgewerkt en dat randje en die bloemetjes!

sssst niet verder vertellen, maar die waren een beetje noodzaak :x
maar ik vind het wel leuk zo hoor, anders was ze wel heel erg kaal...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Ik vind Nijntje toch altijd zo'n schattig ding om te maken. Je ziet het hier ook alweer. Leuke kleuren gebruikt trouwens. Perfect.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

6

my lips are sealed :)

7

Wat een leuke Nijn taart...mooi kleurtje zeg! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Nijntje blijft super cute! En deze is ook nog 'ns superstrak!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

9

Wat een lief taartje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

Heel mooi! Je hebt het wel erg druk h

groetjes Syl
Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver.

11

silly schreef:

Heel mooi! Je hebt het wel erg druk h

12

waar haal je de tijd vandaan! Echt mooi! moet dat puzzelen toch ook maar eens gaan proberen... en dat randje! Die maakt het helemaal af! ;) :)

groetjes Ellen

13

Mooie strakke taart :Y

14

x-el schreef:

waar haal je de tijd vandaan!

dat spaar ik uit op mijn huishouden :D
ik ben ook kapster (in kapsalon) en sinds kort ook nog nagelstyliste. dit laatste ben ik gaan leren (basisopleiding) om het bij mijzelf te zetten, maar steeds meer mensen willen dat ik het bij hun ook ga zetten omdat ik het mooier kan dan hun professionele styliste :O dit is eigenlijk niet de bedoeling, maar ik kan zo moeilijk nee zeggen. zometeen komt ook mijn buurmeisje want zij gaat volgende week aan de opleiding schoonheidsverzorging beginnen. als nagelbijter staat dat natuurlijk niet netjes dus of ik er mooie niet al te lange verzorgende nagels van wil maken met een klein wit randje.... tja, dan kan ik toch geen nee zeggen, haar moeder doet ook altijd heel veel voor mij....pfffffffff. afijn, de boel maar weer klaarzetten dus. het is natuurlijk ook wel leuk om te doen en zeker ook om iemand er heel erg blij mee te maken ;)

15

Mooie Nijn!!! Als mijn man jarig is in november komt er ws ook een Nijntje taart. Hij is helemaal gek van haar en we hebben dan ook een hele verzameling inmiddels!

Amor Vincit Omnia

16

Wat een mooi nijntje zeg!

Groetjes Rineke

17

wat een schatje zeg, mooi gedaan!!

18

Superschattig nijntje!!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

19

Mooi gepuzzeld en ook een mooie ondergrond kleur!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

[quote=Jos

Mooi, ziet er verzorgd uit, en mooi gepuzzeld.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

22

Een hele mooie en lieve nijn taart.

23

Schatje zeg, en een mooie achtergrondkleur!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

24

vandaag nog het meptaartje erbij gemaakt, zie bovenin. ;)

Berichten [ 24 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ook deze vandaag nog gemaakt