26

Re: Super Mario Galaxy

Oh idd verschrikkelijk zeg....pfffff krijg tranen in mijn ogen heel bijzonder dat jij zo een prachtige taart voor dat manneke heb mogen maken, dat tovert vast een giga lach op zijn gezichtje!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

27

Wat een prachtexemplaar!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

28

Wouwie, gave taart zeg!!! (ik ga hem opslaan als dat mag als voorbeeld voor mijn mannetje zijn verjaardag later dit jaar?)

Zeker een triest verhaal, deze taart zal zeker een lach op zijn koppie maken en voor heel even misschien de zorgen doen vergeten!

Amor Vincit Omnia

29

Heel bijzonder om deze taart te mogen maken! Maar jij hebt zeker weten bijgedragen aan een fantastische verjaardag voor deze jongen met deze onwijs gave taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

30

Prachtige taart! Wat een triest verhaal joh, heftig hoor om dan een taart te maken voor zo'n ziek jochie :-(

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

31

jeetje wat een heftig verhaal de taart is mooi hoor daar zal die nog wel heel blij mee zijn

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

32

jeeminee, wat een verhaal, ik zou daar ook heel verdrietig van worden..Maar wel heel fijn dat je door zo'n supertaart iemand voor heel eventjes weer blij kan maken.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem