76

Re: spannend.... vandaag mijn eerste ècht echte bruidstaart... een W.I.P.

Whoehaaa, de Kwebbel Real Pie Soap! Geweldig. Eerst dacht ik: hm, een soort van Babbel voor 't Bakken en dan 3 pagina's, wa's dat nou weer? Maar hij is LEUK! :lol:
En die taart, tja, daar kan je maar 1 ding over zeggen: prachtig!!!!!
Je klinkt ook zo lekker relaxed erbij. Even dit, oh, nog even dit, goh, zal ik 't zo doen of zal ik 't anders doen.
Mag je vaker doen deze semi-live-verbinding met 't forum :lol:

"Begin de dag met een dansje..."

77

Leuk om te volgen, en het resultaat is zeer geslaagd :Y

78

Renaatje schreef:

Whoehaaa, de Kwebbel Real Pie Soap! Geweldig. Eerst dacht ik: hm, een soort van Babbel voor 't Bakken en dan 3 pagina's, wa's dat nou weer? Maar hij is LEUK! :lol:
En die taart, tja, daar kan je maar 1 ding over zeggen: prachtig!!!!!
Je klinkt ook zo lekker relaxed erbij. Even dit, oh, nog even dit, goh, zal ik 't zo doen of zal ik 't anders doen.
Mag je vaker doen deze semi-live-verbinding met 't forum :lol:

ik moet je ook zeggen dat ik er best wel tegenop zag en ook wel een beetje slecht had geslapen van de spanning, het is toch een hele verantwoording natuurlijk. maar eigenlijk was  ik idd ook heel relaxed , geen een keer, echt geen een keer gevloekt, dat is wel eens anders geweest helaas :O ik had ook de hele dag vrij gepland daarvoor en de roosjes en biscuits waren al voorwerk.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

79

Wow, ik vind het verhaal helemaal super om gelezen te hebben. En het eindresultaat vind ik heeeel erg mooi! Knap gedaan meid!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

80

Mooi gedaan zeg~!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

81

ik vind het heel knap dat je dit stap voor stap met ons meedeelt , je taart is trouwens heel mooi geworden. bravo!

82

Dit was leuk! Ik zeg volgende keer de webcam?
Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

83

En wat een eindresultaat!!!!!!! Super!!! Heel leuk die trosjes rozen zo, petje af!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

84

wat ontzettend leuk om alles zo te zien en te lezen!!
en ik vind em supermoi geworden!!!

groetjes José

85

Jeetje, heb alle live actie gemist, ach, er moet dan toch ook iemand werken haha!! Vind dit wel leuk hoor, online taarten bakken! En het resultaat!! PFOE!! Vind m echt leuk geworden hoor, en voor het bruidspaar ook nog met emotionele lading qua versiering, heel tof!

Er is altijd wel iets te vieren!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4

86

Jeetje zeg, ben ik een paar dagen niet online gaat er een hele soap voorbij.
Zelf heb ik ook pas een bruidstaart gemaakt.
Trouwens maak ik een bruidstaart altijd zo, eerst een laag marsepein en daarna een laag fondant. Je krijgt hem zo ook mooi strak, en van doorschijnen heb je dan helemaal geen probleem.
Het is een hele mooie klassieke taart geworden. Op naar de volgende.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

87

Superleuk dit verhaal zo :Y
Je taart is ook supermooi geworden hoor :thumb:

88

Dit lijkt wel een spannend (taart) boek :lol:

Leuk om te zien hoe de taart tot stand komt :Y

Kwebbel...je hebt er een hele leuke bruidstaart van gemaakt...toppie meid! :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

89

joh wat leuk dit, van mij mag dit vaker zo :D
en heel mooi geworden!!

90

Nou, ik ben veels te laat.
Maar ik heb wel alle 4 pagina's van de soap zitten lezen :)

Was best spannend!

Mooie taart geworden hoor!

91

nou ff updateje....
de bruid kwam hem gisteren halen en ze vond hem ontzettend mooi en ze was helemaal blij.
het burgelijk huwelijk is vandaag dus vandaag gaat helaas voor mij het mes erin AU!! that hurts!
ze vond het jammer dat ik de grotere taart voor vrijdag (islamitisch huwelijk)niet had aangedufd. ze had eerst iemand gevonden die haar taart wel wilde maken, die maakte mooie taarten te zien op haar website zei ze. die vroeg ook best veel geld wat niet erg is voor een mooie taart. maar die dame belde haar op omdat ze in geldnood zat en of ze even alles van te voren wilde betalen. ze vond het raar en heeft er toen vanaf gezien. ze had zoiets van ja dag, dalijk gebruik je dat geld voor iets anders en heb ik straks geen taart. ze had nu een taart geregeld bij Maison Kelder. ik ben benieuwd hoe die is. als het goed is krijg ik daar nog foto's van. zal die dan ook wel hier posten. voor nu staat er al weer een nieuwe 26 cm ronde taart in de oven voor een opdracht voor mijn vader zijn werk. wordt helaas een beetje saaie met saai logo. ff kijken hoe we die nog kunnen opleuken ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

92

Hahaha ik ben ook weer veels te laat maar ja beter laat dan nooit toch????
Maarre een erg verslavende soap zeg en het einde....wowwwwww knap hoor hij is echt mooi geworden poeffffffffff  ik mag volgende week.........ben ook zenuwachtig
is mijn man ineens een aantal dagen weg tja en dan zit ik met de meiden hopelijk
gaat dat goed.....geen zieken etc....ohhhhh.....dat invriezen is misschien nog niet eens zo een gek idee????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

93

Roggeknorrie schreef:

ohhhhh.....dat invriezen is misschien nog niet eens zo een gek idee????

van de kapsels bedoel je?

94

Tjonge jonge Brenda......... kijk ik even niet en mis dus het hele proces op de voet te volgen . Heb het teruggelezen en wat gaaf hoe die taart tot stand is gekomen.
Hij is erg mooi geworden en het bruidspaar zal er zeker van genieten.

Groetjes Angelique

95

Prachtig stap voor stap weergegeven en het resultaat mag er zijn hoor!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

96

het is een prachtige taart geworden zeg en wat heerlijk dat je ons zo hebt laten meeleven......helemaal top......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

97

Wat een leuke topic, en wat jammer dat ik er gisteren niet live bij was....
En een geweldige taart geworden.
Ik ga morgen voor het eerst proberen te stapelen, maar gewoon voor mijn eigen verjaardag, dus als het misgaat heb ik er alleen zelf (en al mijn gasten :D last van). Maar toch vind ik het spannend, ook omdat ik een hoop moet doen met mijn kindertjes erbij, en die willen nog wel eens heel graag "helpen", als je snapt wat ik bedoel...

Maar erg mooie taart en leuk om te zien hoe dat tot stand komt!

98

Ik rol nu net in deze soap, dus ik heb hem van begin tot het eind gezien en ik moet zeggen: Het is een plaatje van een taart!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

99

Daar was ik dus idd nog benieuwd naar, wat de bruid en gom ervan vonden! Het kon haast niet anders als dat dat mooi moest zijn!

Nu nog de smaak, maar die kan niet anders als zalig zijn, taart zag er iig hemels uit!

groetjes Ellen

groetjes Ellen

100

nou zeg, helemaal vergeten te vertellen, beiden gevuld met vanillecreme en aarbeienvlaaivulling op verzoek.