1

Onderwerp: kindertaart

ik ben voor de 1ste keer bezig om een prinsessentaart te maken, voor het schoonzusje van mijn beste vriendin. Omdat haar kinderen niet zoveel lusten, geen stukjes fruit bijv. weet ik niet zo goed welke vulling ik het beste kan gebruiken. Ik heb wel aardbeienjam speciaal voor kinderen zonder stukjes (Gisteren gekocht bij de XENOS!!!) en weet nu niet zo goed wat ik erbij kan gebruiken. Hebben jullie een tip. HEt moet niet te machtig worden, maar ik wil ook niet de gehele taart met jam doen. Tips zijn van harte welkom

groetjes
chanttie57

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: kindertaart

Ik denk toch botercreme of slagroom, of banketbakkersroom. Dat is allemaal redelijk neutraal en wordt door de meeste kinderen wel gewaardeerd.

Succes

Groetjes, Tessa

3

Ja of hetgeen je graag wil eerst met de mixer fijn  malen
bv appel of nutella (ik denk gewoon ff mee)

Groetjes Katy

4

slagroom stijfkloppen en dan een flinke lepel nutella eronder...kan bij kinderen altijd :) (bij volwassenen trouwens ook... :D)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Volgens mij vinden alle (je hebt natuurlijk uitzonderingen) kinderen banketbakkersroom wel lekker :Y ! Wij noemden dan vroeger altijd 'van dat spul uit een papbroodje'....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"