Re: Jaa, nu kan ik het wel vertellen..
Wat leuk voor je en voor je man natuurlijk,van harte gefeliciteerd met dit geweldig nieuws en het taartje is zo schattig,leuk gedaan.
Geniet lekker van alles.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jaa, nu kan ik het wel vertellen..
Wat leuk voor je en voor je man natuurlijk,van harte gefeliciteerd met dit geweldig nieuws en het taartje is zo schattig,leuk gedaan.
Geniet lekker van alles.
Proficiat!! Geniet van de komende tijd (en de taart
)
Gefeliciteerd!! En wat heb je toch een mooi en lief poppetje geboetseerd! Echt schattig 
Hallo marije,
allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je je lekker voelt en weinig last hebt van de bijverschijnselen. 
Ik vind het poppetje heel leuk gemaakt, je collega's boffen maar weer met deze reden voor een taartje 
Marije, van harte gefeliciteerd, superleuk joh! Is het je eerste kindje? 't Is misschien al eerder gevraagd en antwoord gegeven, maar je hebt al z
Dit lieve elfen-torretjes- babietje staat ook op mijn verlanglijstje
!
Ter gelegenheid van een eigen zwangerschap zal ik 'm niet meer maken, die fase hebben we gehad 
Maar jij gaat hopelijk lekker genieten van dit groeiende wondertje in je buik, gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst
!
Gefeliciteerd!!!!!
Prachtig taartje!!!
Gefeliciteerd!
groetjes Sas
Van harte gefeliciteerd! Leuk taartje hoor! En dan maar hopen op een gezond kindje
Gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Geniet er maar lekker van.
En je taartje is geweldig......helemaal je babytje hihi.
Wat een schattig taartje, en wat is het een GOEDE reden om te trakteren:
GEFELICITEERD VANUIT ZWOLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuke taart en gefeliciteerd!!!
Ooooh, Marije, geweldig!!!
Van harte gefeliciteerd!!!
Superleuk! Ben blij voor je!! 
Enne, super geboetseerd joh!
Heel erg leuk!!
Gefeliciteerd!
Leuke manier om het je collega's te vertellen 
Wat een lieve baby trouwens.
Gefeliciteerd!!!
En wat een schattig taartje(L)
proficiat ...hopelijk wordt het een zalige tijd ..koester die maar!!!
En als jij je eigen babietje net zo lief geboetseerd heb als die op de taart wordt het vast een schatje
Gefeliciteerd!Geniet er van!!
Enne super lieve baby geboetseerd!
Oh jeetje! Wat een leuke en lieve berichtjes van jullie allemaal! Ik schiet nog net niet vol, want die hormonen gieren wel al door mijn lijf. Het wordt inderdaad de eerste (weet even niet meer wie dat vroeg). a.s. vrijdag de echo! Spannend allemaal. En ja Vivian, dat wordt met een bolle buik het vliegtuig in (nog even nakijken of ze niet al te moeilijk doen bij BMI). En nee Nardy ik denk niet dat het de beurs in Maart wordt. Als het goed is ben ik de 22e maart uitgerekend. Had ook daar graag heen gewild, maar je kan niet alles hebben he 
Oh en Marianne, hoe kom je daar nou weer bij?
helderziende move 
Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties, dat had ik echt niet verwacht! Wat is dit toch een bijzonder fijn forum! Oh ja en de collega's vonden het super en heerlijk.
lieve groeten Marije
Oh en de sprietjes zijn van ijzerdraad. Die waarmee je de planten in de tuin samenbindt. Had zo gauw geen andere oplossing en de elfenvlindertor wordt niet opgegeten, staat nu nog mooi te wezen op mijn taartplateau 
Heey Marije, nog even op de valreep van mij (morgen is de internet weg en ik ook :-D) van harte gefeliciteerd!! Ook voor Captain Cake to Rescue natuurlijk
:-D
Hartstikke leuk voor je joh, veel plezier (spannend!!) morgen met de echo!!
Heey Marije, nog even op de valreep van mij (morgen is de internet weg en ik ook :-D) van harte gefeliciteerd!! Ook voor Captain Cake to Rescue natuurlijk
:-D
Hartstikke leuk voor je joh, veel plezier (spannend!!) morgen met de echo!!
Haha, Captain Cake bednkt je voor je felicitaties! En goede reis!!!!
Joepie, gefeliciteerd!
En wat een superschattige babytaart... Echt heel mooi.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jaa, nu kan ik het wel vertellen..