1

Onderwerp: weer een vraag over invriezen

Ik heb al veel gelezen over invriezen van taarten dmv de zoekfunctie.
Maar heb nog wel een vraagje. Ik wil een bumba taart maken voor iemand als opdracht. Ik ga op vakantie dan dus heb met haar afgesproken dat ik hem voor mijn vakantie maak. Zij heeft een vrieskist dus kan hem invriezen.
Klopt het dat ik mijn taart al helemaal kan versieren met bumba ed er al op en dan invriezen. Of kan ik beter de geboetseerde figuren los mee geven?? En dat ze die er dan zelf opzet. Is natuurlijk niet zo leuk.
Maak ook een klein meptaartje en wilde dat vullen met danoon dat las ik hier onlangs regelmatig dit zou ook in de vriezer kunnen?
En invriezen in de taartdoos is dat voldoende. Ontdooien in de koelkast begreep ik een dag voor uittrekken.
Hopelijk heeft er iemand ervaring mee en kan die met me delen.
Bedankt alvast.

2

Re: weer een vraag over invriezen

Ik kan je antwoord geven over het danoontje. Die kan in de vriezer want je kan er ook stokjes bij krijgen om er ijsjes van te maken dus moet het in een taart toch ook goed gaan..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

jolanda71 schreef:

Ik kan je antwoord geven over het danoontje. Die kan in de vriezer want je kan er ook stokjes bij krijgen om er ijsjes van te maken dus moet het in een taart toch ook goed gaan..

He ja daar had ik nog niet bij stil gestaan. Tanks voor je antwoordt  :thumb:

Nu nog antwoordt op de rest...

4

marjon schreef:

Ik heb al veel gelezen over invriezen van taarten dmv de zoekfunctie.
Maar heb nog wel een vraagje. Ik wil een bumba taart maken voor iemand als opdracht. Ik ga op vakantie dan dus heb met haar afgesproken dat ik hem voor mijn vakantie maak. Zij heeft een vrieskist dus kan hem invriezen.
Klopt het dat ik mijn taart al helemaal kan versieren met bumba ed er al op en dan invriezen. Of kan ik beter de geboetseerde figuren los mee geven?? En dat ze die er dan zelf opzet. Is natuurlijk niet zo leuk.
Maak ook een klein meptaartje en wilde dat vullen met danoon dat las ik hier onlangs regelmatig dit zou ook in de vriezer kunnen?
En invriezen in de taartdoos is dat voldoende. Ontdooien in de koelkast begreep ik een dag voor uittrekken.
Hopelijk heeft er iemand ervaring mee en kan die met me delen.
Bedankt alvast.

ja je kan hem compleet met bumba invriezen doe ik ook.
en hij kan ook met ddos en al in de vriezer en daarna zo in de koelkast,en inderdaad 1 dag voor uittrekken.
hoop dat zo je vragen zijn beantwoord.

kijk ook op www.mijnalbum.nl/Album=784KJKH8
groetjes van miranda.

5

Super bedankt voor je antwoordt. Dan weet ik het helemaal zeker.:)